Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економайзер примусового холостого ходу (ЕПХХ)

Розглядаючи автомобільний економайзер, не можна обійти стороною і такий пристрій, як ЕПХХ. У нього зовсім інше призначення, ніж у звичайного економайзера. Якщо останній, як ми тільки що розглянули, збагачує паливну суміш при значних навантаженнях, то ЕПХХ, навпаки, забезпечує економію палива. Режим примусового холостого ходу - особливий варіант руху.

Як правило, це пов'язано з гальмуванням двигуном при русі на спуску або накатом, коли швидкість включена і газ відпущений. ЕПХХ доповнює наявну в карбюраторі систему холостого ходу. Вона виконує подачу палива у двигун при закритій заслінці. У цьому випадку за рахунок розрідження, створюваного під нею, пальне по спеціальному каналу холостого ходу проходить через жиклер і надходить у мотор, що і забезпечує його роботу в такому режимі.

Однак якщо при цьому машина рухається накатом або з гірки, то колінчастий вал обертається з більшою частотою, ніж властиво режиму холостого ходу, що викликає підвищене споживання бензину і знижує ефективність гальмування двигуном. Для виключення цього спрацьовує ЕПХХ, і надходження палива припиняється. У режимі примусового холостого ходу надходження бензину переривається за допомогою електромагнітного клапана, керованого досить простим електронним блоком.

Вихідними даними для спрацьовування ЕПХХ (електромагнітного клапана) є сигнал датчика про закритій заслінці і підвищене число обертів коленвала. Такий режим ЕПХХ підтримує поки:

швидкість руху при відпущеної дросельної заслінки не зменшиться;

не буде вимкнено передача і автомобіль почне рухатися в режимі звичайного холостого ходу;

водієм не буде натиснуто педаль газу і рух продовжиться з підвищеною швидкістю, економайзер вимкнеться по положенню заслінки.

Робота економайзера в складі карбюратора забезпечує збагачення ТВЗ при підвищеному навантаженні, а також економію палива і кращу ефективність гальмування мотором в режимі примусового холостого ходу.


Читайте також:

  1. Большему насыщению магнитной цепи синхронного генератора соответствует точка характеристики холостого хода
  2. Дослід холостого ходу.
  3. Дослід холостого ходу.
  4. Досліди неробочого (холостого) ходу та короткого замикання
  5. Досліди проведення короткого замикання та холостого ходу.
  6. Заходи примусового виконання.
  7. Імунітет від примусового виконання судового рішенняполягає в тому, що без згоди держави не можна здійснити примусове виконання рішення, винесеного проти певної держави.
  8. Інша група заходів примусового характеру, пов’язана з триманням громадян у місцях тримання затриманих органів внутрішніх справ, Служби безпеки України та попереднього ув’язнення.
  9. МВС України та роль його органів та підрозділів у забезпеченні примусового виконання
  10. Облік розрахунків платіжними вимогами в разі здійснення примусового списання (стягнення) коштів
  11. Підвідомчість виконавчих проваджень відділам примусового виконання рішень




Переглядів: 937

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Будова карбюратора | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.