Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МВС України та роль його органів та підрозділів у забезпеченні примусового виконання

Для примусового виконання рішень немайнового характеру, як і багатьох інших рішень, які виконує державна виконавча служба, характерні досить гострі протиріччя між його сторонами. Внаслідок цього результативність праці державного виконавця, гарантії його особистої безпеки залежать від організованої силової підтримки. Чільне місце серед структур, що мають сприяти здійсненню виконавчого провадження посідають органи внутрішніх справ та їхні працівники.

Правовими підставами залучення органів внутрішніх справ та їхніх працівників до організації та здійснення виконавчого провадження є Конституція України, Закон України «Про міліцію», інші акти законодавства. Безпосередньо правовій регламентації взаємодії органів та підрозділів МВС України з органами державної виконавчої служби Міністерства юстиції України є Інструкція про порядок взаємодії органів внутрішніх справ України та органів державної виконавчої служби при примусовому виконанні рішень судів та інших органів (посадових осіб). затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства юстиції України від 25 червня 2002 року № 607/56/5 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 27 червня 2002 року за № 541/6829)

Інструкція визначає порядок взаємодії органів внутріш­ніх справ України та органів державної виконавчої служби при примусовому виконанні рішень судів та інших органів (посадо­вих осіб).

Підставою для залучення працівників органів внутріш­ніх справ до забезпечення громадського порядку при примусо­вому виконанні рішень судів та інших органів (посадових осіб) є постанова державного виконавця, затверджена начальником відділу державної виконавчої служби та скріплена печаткою.

Про залучення працівників органів внутрішніх справ для забезпечення охорони громадського порядку при проведенні виконавчих дій державним виконавцем виноситься постанова, яка затверджується начальником відділу державної виконавчої служби та скріплю­ється печаткою відділу.

Постанова державного виконавця про залучення праців­ників органів внутрішніх справ для охорони громадського по­рядку при проведенні виконавчих дій не пізніше ніж за три дні до запланованого часу проведення виконавчих дій надсилається начальнику відповідного органу внутрішніх справ.

Начальник органу внутрішніх справ, залежно від місця проведення виконавчих дій та характеру примусових заходів виконання рішення, видає розпорядження про направлення необхідної кількості працівників міліції для забезпечення громадського порядку при проведенні виконавчих дій державним виконавцем.

Про одержання постанови державного виконавця та прийняте рішення щодо виділення працівників міліції для забезпечення охорони громадського порядку при проведенні виконавчих дій начальник органу внутрішніх справ письмово повідомляє державного виконавця не пізніше наступного дня після отримання постанови.

Працівники органів внутрішніх справ діють при проведенні виконавчих дій у межах компетенції та повноважень установлених Законом України «Про міліцію».

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  6. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  7. VІІІ. Філогенез органів чуття
  8. А/. Верховна Рада України.
  9. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  10. Аграрні закони України
  11. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  12. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання рішення про виселення боржника та вселення стягувача | Тема 2.1. Загальна характеристика держави і права країн Стародавнього Сходу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.