МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зерна пшениці в борошно іншого сортуМета роботи. Набуття практичних навичок ведення. технологічного процесу складного повторювального помелу з скороченим процесом збагачення та зняттям кількісного балансу. Попередні зауваження. Односортний помел пшениці в борошно другого сорту відносять до складних повторювальних помелів з скороченим процесом збагачення. У ситовіючих машинах збагачують тільки велику крупку I і II обдирних систем. Загальний вихід борошна становить 85 %, висівок - 11,5 % до зерна, що надійшло в підготовче відділення борошномельного заводу. Методичні вказівки. Лабораторна схема помелу включає п'ять обдирних та 5 ... 6 розмельних систем. Збагаченню можна піддавати велику крупку II обдирної системи. Для виділення проходом сит № 110, 120 продукту для отримання манної крупи після повторного збагачення його в ситовійній машині. При її відсутності велику крупку I і II драних систем подають на І-у розмельну систему, тобто процес будують без збагачення. При наявності в лабораторії щіткової машин верхні сходи IV і. V драних систем обробляють в них. Рифлі на всіх системах розташовані "вістря по вістрю". Всі прийомні сита - металоткані, а борошняні - шовкові. Лабораторну роботу виконують в установці Нагема, використовуючи для обдирних систем одну половину верстата, для розмельних іншу. Рекомендовані наступні режими подрібнення в процентах від маси продукту, що направляється на систему: I - 45 ... 55 (прохід сита № 1), II - 50 ... 60 (прохід сита № 08). На перших двох розмельних системах витяг борошна (прохід капронового сита № 49 або шовкового № 43) має бути не менше 50 ... 60 %. Орієнтовні вилучення борошна по системам процесу розмелу наведені в правилах. Для зерна, що підлягає переробці, заздалегідь встановлюють оптимальні величини робочого зазору і положення живильної заслінки по системам обдирного і розмельного процесів з урахуванням рекомендацій Правил. Цю підготовчу роботу може виконати допоміжний персонал лабораторії. Порядок виконання роботи. Для роботи готують зразок зерна масою 5 кг. Якість зерна повинна відповідати вимогам Правил1. У процесі розмелу для визначення навантажень по системам фіксують величину зазору і час, витрачений на розмел зерна, що вимірюється секундоміром. Результати записують у таблицю 9.
Таблиця 9 Оформлення результатів 85 %-ного виходу борошна
Навантаження [кг/(см-доб)] розраховують за формолою
(30) де mi - маса продукту, що надійшов на систему, г; τi - час, витрачений на розмел, с; - довжина вальця, см (для установки Нагема 15 см). Підставивши в формулу (30) замість довжини вальця площу сита в розсіві (м2), розраховують навантаження на розсів по окремим системам процесу. Всі фракції продуктів розмелу зважують, масу виражають у відсотках до зерна, що надійшов на I драну систему, і записують в таблицю-шахматку (табл. 10).
Таблиця 10 Оформлення кількісного балансу лабораторного помелу пшениці з виходом борошна
Розраховують витяг на обдирних системах загальне, рівне сумі крупок (великих, середніх і дрібних), дунстів і борошна, окремо борошна; на розмелювальних системах - витяг борошна. Витяг розраховують у відсотках до маси зерна, що надійшло на I обдирну систему, і до маси продукту, що надійшов на дану систему. Для того щоб визначити, чи відповідає фактичний вихід борошна, отриманий в процесі розмелювання, 85 %-му виходу, його перераховують на зерно, що надійшло в помольне відділення. В цьому випадку виходячи з того, що на I обдирну систему йде 96,5 % маси зерна, що надійшло з елеватора. При складанні балансу помелу ця величина прийнята за 100 %. Звідси загальний вихід борошна по I обдирній системі повинен скласти (%):
96,5-100% (31) 85,0-х
Борошно, сформоване з потоків з окремих систем, ретельно перемішують, і відбирають зразок для аналізу. За результатами розмелювання зерна оцінюють вилучення з I і II обдирних і 1-й розмольної систем, величини навантажень по системам, вихід борошна з окремих систем, в обдирному і розмельному процесах і в цілому по помелу.
Таблиця 11 Другого в кількості 85 %
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|