Технічне обслуговування двигуна складається з перевірки його технічного стану зовнішнім оглядом і в процесі роботи, виявлення несправностей, виконання контрольно-регулювальних, мастильних і кріпильних робіт з кривошипно-шатунного і розподільного механізмам, системам охолодження, мастила, живлення і запалювання.
Несправності газорозподільного механізму найбільш часто виявляються в порушенні зазорів між стрижнями клапанів і штовхачами. Це призводить до порушення фаз газорозподілу, погіршення наповнення циліндрів (внаслідок запізнювання відкриття впускного або випускного клапанів при збільшених зазорах).
Збільшені зазори між стрижнями клапанів і штовхачами викликають стуки і передчасний знос деталей розподільного механізму. Малі зазори або їх відсутність призводять до нещільної посадки клапанів і пропуску робочої суміші у впускний і випускний трубопроводи. В результаті зменшується компресія в циліндрах двигуна і його потужність. Ознаками цих несправностей служать поява спалахів в карбюраторі і ударів в глушнику.