Тема: Кривошипно-шатунний механізм його несправності та обслуговування.
План
1. Технічне обслуговування КШМ.
2. Несправності кривошипно-шатунного механізму.
Технічне обслуговування КШМ.
Технічне обслуговування двигуна складається з перевірки його технічного стану зовнішнім оглядом і в процесі роботи, виявлення несправностей, виконання контрольно-регулювальних, мастильних і кріпильних робіт з кривошипно-шатунного і розподільного механізмам, системам охолодження, мастила, живлення і запалювання.
Несправності кривошипно-шатунного механізму
Несправності кривошипно-шатунного механізму обумовлюються природним зношуванням сполучених деталей.
Основними ознаками несправності кривошипно-шатунного механізму є:
зменшення компресії в циліндрах;
поява шумів і стукотів;
прорив газів у картер і поява з маслоналивної горловини блакитного диму з різким запахом;
збільшення витрати масла;
розрідження масла в картері (через проникнення туди парів робочої суміші при тактах стиснення);
закидання свічок запалювання маслом, чому на електродах утворюється нагар і погіршується іскроутворення. У підсумку підвищується витрата палива і знижується потужність двигуна.
Лекція _____
Тема: Газорозподільний механізм.
План
1. Несправності газорозподільного механізму
2. Технічне обслуговування кривошипно-шатунного (КШМ) і газорозподільного механізмів (ГРМ)