Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Способи і пристрої, що полегшують пуск

Пристрої полегшення пуску дозволяють збільшити частоту прокручування колінчастого вала двигуна за рахунок:

– зниження моменту опору прокручуванню (підігрів масла чи охолоджуючої рідини);

– підвищення енергетичних можливостей пускової системи й системи запалювання (підігрів акумулятора);

– поліпшити умови сумішоутворення й запалення палива (див.розд.1).

Вибір способу і пристроїв, що полегшують пуск, визначається конструктивними особливостями двигуна, умовами експлуатації й економічними факторами. На деяких автомобілях вони відсутні.

Основний пусковий пристрій - стартер складається з тягового реле, стартерного двигуна і привідного механізму. В деяких моделях стартерів в привідних механізмах використовуються понижаючі редуктори.

Тягове реле одночасно входить у склад стартера і системи керування пуском. Воно призначено для введення в зачеплення шестерні привідного механізму з вінцем маховіка колінчастого валу, підключення живлення до стартерного двигуна, утримання шестерні в зачепленні під час пуску, відключення стартерного двигуна після закінчення пуску і виводу шестерні із зачеплення.

Така послідовність операцій обумовлена властивістю основного типу стартерних двигунів постійного струму з послідовним збудженням. При відсутності навантаження такі двигуни збільшують оберти і ідуть в разнос.

У якості стартерного електродвигуна застосовується електродвигун постійного струму послідовного або, рідше, змішаного порушення. Його основними параметрами є: номінальна напруга Uн (6,12, 24 В); номінальна потужність Рсн; номінальна частота обертання nсн і момент Мсн; струм при максимумі потужності Існ.

Приводний механізм системи пуску являє собою пристрій, що забезпечує уведення й утримання шестірні стартера в зачепленні з вінцем маховика під час пуску, передачу необхідного обертаючого моменту колінчатому валу й запобігання якоря стартерного електродвигуна від розносу обертовим маховиком працюючого двигуна.

 


Читайте також:

  1. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  2. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  3. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  4. Біологічні способи лікування ран.
  5. БУДОВА, ВЛАСТИВОСТІ МЕТАЛІВ ТА СПОСОБИ ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ
  6. Валютний курс і способи його визначення
  7. Варіанти і способи вимірювань характеристик телефонних каналів
  8. Вивчення теми « Приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні, способи їх позначення на письмі »
  9. Види і способи вибіркового спостереження.
  10. Види середніх величин та способи їх обрахування.
  11. Види середніх величин та способи їх обрахування.
  12. Види середніх і способи їх обчислення




Переглядів: 890

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система пуску. | РОЗДІЛ ПЕРШИЙ. ПЕРША МЕДИЧНА ДОПОМОГА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.