Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система пуску.

Система пуску являє собою комплекс пристроїв, що забезпечують примусове обертання вала двигуна внутрішнього згоряння.

Тип системи пуску визначається видом використовуваної енергії й конструкцією основного пускового пристрою (стартера). У практиці автомобілебудування зустрічаються інерційні стартери, пневматичні й гідропневматичні системи пуску. Однак найбільше поширення одержала електростартерна система пуску, що має цілий ряд переваг.

Ця система компактна й надійна в роботі, забезпечує можливість автоматизації процесу пуску. Вона складається з акумуляторної батареї, стартера, системи керування пуску і пристроїв полегшення пуску. Структурна схема системи зображена на рис. 2.16

Акумуляторна батарея є єдиним джерелом енергії для системи пуску. В системі пуску батарея тільки розряджається в переривчастих режимах при значеннях струму (2...5) С20.

Потужність, що розвиває батарея, повинна бути узгоджена з потужністю стартера. Тому характеристики батареї залежать від режиму стартерного розряду (сили струму, температури, тривалості пуску) і впливають на характеристики самого стартера й тим самим на процес пуску двигуна.

Батарея в процесі пуску двигуна повинна дати певний струм без зменшення напруги нижче заданої мінімальної величини (6,0...8,0В для системи на 12В). Ця величина визначається, з одного боку, характеристиками стартера, що повинен забезпечити прокручування вала двигуна із частотою, не нижче мінімальної пускової, а з іншого боку - вимогами системи запалювання до мінімальної напруги в первинному колі котушки запалювання (для карбюраторних двигунів) і мінімальною напругою на тяговому реле стартера при пуску (для дизелів). Мінімальною пусковою частотою обертання колінчатого вала двигуна називається частота, при якій забезпечується гарантований пуск двигуна за дві спроби з тривалістю спроби 10с для карбюраторних й 15с для дизельних двигунів й інтервал між спробами 1 хв. Величина nmіn залежить від числа й розташування циліндрів двигуна, температури пуску, в'язкості масла, якості палива, фаз газорозподілу, пускового регулювання карбюратора (для дизелів — циклової подачі палива).

У зв'язку з підвищенням вимог до мінімальних температур пуску на ряді двигунів передбачена установка засобів полегшення пуску холодного двигуна. Як правило, ці пристрої за період своєї роботи (близько 30 хв.) споживають енергію від батареї. Таким чином, виник новий режим стартерного розряду холодної акумуляторної батареї: спочатку на пристрої полегшення пуску двигуна порівняно малим струмом —до 0,5 С20, а потім — на стартер більшим струмом — (2,5...4,0) С20.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. центральная нервная система
  5. ISO9000. Як працює система управління якістю
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  9. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 4729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція _____ | Способи і пристрої, що полегшують пуск

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.