Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ключ до тесту

У піраміди А. Маслоу п'ять рівнів потреб. За цим принципом усі твердження розподілено таким чином:

1 рівень фізіологічні потреби — твердження № 1, 4, 16, 20.

2 рівень потреби безпеки — твердження № 2, 3, 9, 19.

3 рівеньсоціальні потреби — твердження № 5, 7, 12, 15.

4 рівень — потреби самоутвердження — твердження № 6, 8, 14, 17.

5рівень — потреби самовираження — твердження № 10, 11, 13, 18.

Для того, щоб визначитись із домінуючими потребами, необхід­но:

а) додати бали за твердження кожного рівня;

б) проранжувати їх.

Наприклад, розподіл був таким:

Рівень — 2

Рівень — 4

Рівень — 4

Рівень — 5


Читайте також:

  1. Автоматизоване тестування
  2. Алгоритм тесту Дарбіна - Уотсона
  3. Визначення норм для тесту
  4. Графологія - наука про почерк. За почерком можна визначити певні риси характеру людини. Умова проведення тесту: писати слід звичним почерком на нелінованому аркуші.
  5. Для детального тестування
  6. ЕКСПЕРИМЕНТ (ТЕСТУВАННЯ)
  7. Експрес-тестування
  8. Етап тестування
  9. Завдання до самотестування і атестації
  10. Завдання до самотестування і атестації
  11. Завдання до самотестування і атестації
  12. Завдання до самотестування і атестації




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гуртки якості (ГЯ) | Рівень — 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.