Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення норм для тесту

На етапі створення тесту формується деяка група випробовуваних, на якій проводиться даний тест. Середній результат виконання цього тесту в даній групі прийнято вважати нормою. Середній результат – ця не однина, а діапазон значень (див. мал. 1: зона середніх значень – 43, 44, 45 балів). Існують певні правила формування такої групи випробовуваних, або, як її інакше називають, вибірки стандартизації.

Правила формування вибірки стандартизації:

1. вибірка стандартизації повинна складатися з респондентів, на яких у принципі орієнтований даний тест, тобто якщо створюваний тест орієнтований на дітей (наприклад, тест Амтхауера), то і стандартизація повинна відбуватися на дітях заданого віку;

2. вибірка стандартизації повинна бути репрезентативною, тобто бути зменшеною моделлю популяції по таких параметрах, як вік, стать, професія, географічний розподіл і т.д. Під популяцією розуміється, наприклад, група дошкільників 6-7 років, керівників, підлітків і т.д.

Розподіл результатів, отриманих при тестуванні випробовуваних вибірки стандартизації, можна зобразити за допомогою графіка – кривою нормального розподілу. Цей графік показує, які значення первинних показників входять в зону середніх значень (в зону норми), а які вище і нижче за норму. Наприклад, на рис.1 зображена крива нормального розподілу для тесту "Прогресивні матриці Равена".

Частіше всього в інструкції до того або іншого тесту можна зустріти вирази норми не у вигляді сирих балів, а у вигляді стандартних похідних показників. Тобто норми до даного тесту можуть бути виражений у вигляді Т-баллов, децилей, процентилей, станов, стандартних IQ і ін. Переклад сирих значень (первинних показників) в стандартні (похідні) робиться для того, щоб результати, отримані по різних тестах, можна було порівнювати між собою.

Похідні показники виходять шляхом математичної обробки первинних показників.

Первинні показники по різних тестах не можна порівнювати між собою унаслідок того, що тести мають різну внутрішню будову. Наприклад, IQ, отриманий за допомогою тесту Векслера, не можна порівнювати з IQ, отриманим за допомогою тесту Амтхауера, оскільки ці тести досліджують різні особливості інтелекту і IQ як сумарний показник по субтестах складається з показників різних по будові і змісту субтестів.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  6. Алгоритм тесту Дарбіна - Уотсона
  7. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  8. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  9. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  10. Балансова теорія визначення статі. Диференціація статі і роль гормонів у цьому процесі.
  11. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  12. Біостратиграфічні методи визначення віку порід




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стандартизація тестової методики, етапи стандартизації | Змінна мети обстеження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.