Експертиза програми стратегічного розвитку та її впровадження
Крок 10. Експертна процедура
Метод педагогічної експертизи описаний у літературі щодо організації досліджень такими авторами, як: В. С. Черепанов, М. Є. Архангельський, П. І. Піскунов, Г. В. Воробйов, В. І. Зверева. Метод передбачає наступні кроки:
1. Формування групи експертів.
2. Визначення мети роботи експертної групи.
3. Вибір правил, способів оцінки, статистичної обробки та узагальнення інформації.
4. Визначення критеріїв експертизи.
5. Проведення процедури експертизи.
6. Заповнення протоколу результатів експертизи.
З метою експертизи розробленої комплексно-цільової програми необхідно укомплектувати експертну групу у складі 5—7 чоловік. Експертами можуть бути вчені, викладачі ВНЗ, спеціалісти відділів освіти, а також колегіальні експерти — кафедри, наукові лабораторії, комісії тощо.
Вважаємо, що наявність критеріального апарату, розробленого до початку реалізації комплексно-цільової програми, дозволить оцінити можливість досягнення запланованих цілей та результатів. Критерії розкриваються через систему конкретних показників.
Для експертизи комплексно-цільової програми можна виокремити наступні критерії та показники: