МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основи концептуальних моделей1. Філософські — необхідні умови існування тих чи інших речей. 2. Наукові — фундаментальні ідеї теорії та практики. 3. Загальнологічні — дозволяють розуміти концептуальні моделі як наслідок певних процесів (якщо..., то...). 4. Звичайні (побутові) — можливості, умови для практичної діяльності та вибору. Вимоги до комплексу основ концептуальних моделей: — достатність; — взаємодоповнюваність; — непротирічність; — відносна повнота складу і змісту; — доброякісність; — сучасність; — новизна; — осмисленість; — відрефлектованість. Концептуальна модельнавчального закладу складається і декількох частин, у яких дається змістовна характеристика керованою об'єкту (нова школа) та керівної системи (управління). Можливі компоненти характеристики: — структура нової школи; — новий навчальний план; — нові навчальні програми (або модифіковані); — організація навчально-виховного процесу (підходи, ідеї, структури); — характеристика основних технологій, методик навчання та виховання; — характеристика змісту, структури, організації позакласної, позашкільної роботи; — нова (оновлена) організаційна структура керівної системи; — перелік функцій усіх суб'єктів управління; — нові механізми управління; — нові методи управління; — інноваційні технології управління тощо. Крок 9. Розробка плану реалізації стратегії План повинен відображати втілення нових рішень та поступовість процесу впровадження стратегічних ідей. Він повинен містити конкретні завдання, які висуваються перед різними стратегічними елементами організації та категоріями працівників; спиратися на наявні ресурси та джерела нових; визначати комунікації та взаємодію під час дослідження стратегії; передбачати моніторинг та чіткі процедури відповідальності та звітності щодо втілення розвитку стратегії організації. Діяти на підставі красивих розмов про місію та цілі організації значно складніше, ніж просто говорити, продукувати ідеї, висувати варіанти рішень. Тут потрібні постійна скрупульозна праця, ефективне лідерство, сприятливий моральний клімат, оптимізм. Повинен бути визначений формат обговорення стратегічного плану. 1. Обов'язково надати можливість всім членам колективу заздалегідь ознайомитися з проектом плану. 2. Презентувати загальний зміст плану. 3. Загальне обговорення плану: • позитивні моменти; • критичні зауваження, побажання. 4. Обговорення можливості доопрацювання, доповнення та змін. 5. Узгодження наступних кроків завершення роботи над планом та його затвердження. Можливі форми плану представлено у таблицях 40, 41, 42. Таблиця 40 Варіант плану 1 Таблиця 41 Варіант плану 2 Таблиця 42 Варіант плану 3 Кожний управлінець обирає ту форму плану, яку вважає більш доцільною і зручною, яка найкраще дозволяє відобразити особливості змісту проекту. Читайте також:
|
||||||||
|