Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні принципи і механізми євроінтеграції в освітянській сфері.

План

Тема 4. ОСНОВНІ ЗАСАДИ І ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ПРОСТОРУ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

1. Основні принципи і механізми євроінтеграції в освітянській сфері.

2. Основний інструментарій формування європейського освітнього простору.

3. Технологія проектування інноваційного навчального середовища.

4. Управління якістю підготовки фахівців.

 

Співпраця європейських держав щодо розробки загальноєвропейської системи кваліфікацій і ступенів грунтується на таких базових принципах:

- філософія взаємної довіри;

- здатність освітніх структур до конвергенції (гармонізації) як на національному, так і на міжнародному рівні;

- реальність створення загальноєвропейської системи перезарахування (обліку) і накопичення кредитів;

- цінність і самодостатність обох рівнів: як ступеня бакалавра, так і ступеня магістра;

- навчання протягом усього життя;

- погодженість цих принципів та їх здійснення як результат політичної волі і копіткої праці всіх учасників, зокрема, в рамках програм подвійних і сумісних дипломів.

Механізм гармонізації архітектури системи європейської вищої освіти містить такі складові:

- прийняття системи зрозумілих і порівнювальних наукових ступенів;

- прийняття системи освіти, яка початково будується на двох циклах навчання (бакалавр – магістр );

- заснування системи кредитів (ЕСТS);

- вираження результатів навчання не в термінах часу, а в термінах кредитів: програми першого ступеня – від 180 до 240 кредитів, програми магістерського рівня – від 90 до 120 кредитів, кількість кредитів у річній програмі – не більше 60; відмінності в термінах навчання як на першому, так і на другому ступенях не більше 25%;

- розвиток європейського співробітництва щодо контролю за якістю освіти;

- створення умов для мобільності на європейському ринку праці й освітніх послуг;

- установлення тісніших зв’язків між європейським простором вищої освіти та європейським простором досліджень;

- спрощення процедури визнання кваліфікацій, що сприятиме працевлаштуванню випускників і студентів на європейському ринку праці (використання Додатку до диплома);

- забезпечення студентів відповідними до загальних вимог кваліфікаціями.

- погодження в рамках загальноєвропейського освітнього простору

вимог до кваліфікацій у вигляді компетенцій;

- розробка загальних і прозорих індикаторів як умова порівнянності структур і ступенів, як частина власне європейської структури кваліфікацій, заснованих на об’єктивних стандартах.

І як результат – розвиток привабливості європейського простору вищої освіти, перетворення Європи на найбільш конкурентоспроможний і розвинутий освітній простір у світі;

 


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  7. Альдостерон та механізми ренін-ангіотензину
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Антикорупційні принципи
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. Б/. Принципи виборчого права.




Переглядів: 741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти. | Основний інструментарій формування європейського освітнього простору.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.