1) У магазин привезли 45 мішків пшениці і 25 мішків жита. Пшениці привезли на 1800 кг більше, ніж жита. Скільки кілограмів жита і скільки кілограмів пшениці завезли, якщо всі мішки були однакові? (2250 кг, 4050 кг.)
2) 400 – 480 : 6 + 180 : 30 (326)
II. Вивчення нового матеріалу.
1. Підготовча робота.
Учень на дошці знаходить добуток чисел 3194 і 46, записуючи їх у стовпчик.
2. Пояснення нового матеріалу.
Учитель поруч записує вираз 3194 • 246 у стовпчик.
Учитель з допомогою учнів виконує множення. Учні називають перший неповний добуток, другий, третій, остаточний результат.
3. Закріплення вивченого матеріалу за вправою 850.
Перший і третій вирази обчислити із записом на дошці, решту — самостійно. (103 944; 269 800; 619 512; 734 593.)
4. Вправа 851.
Один учень самостійно знаходить значення виразу на дошці, решта — самостійно в зошитах.