МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Картка 11. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год? 2. 463 • 521 – 194 • 234 Картка 2 1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами. 2. 125 • 546 – 709 • 83 Картка 1 1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год? 2. 463 • 521 – 194 • 234 № уроку_______ Дата_________ Тема. Ділення на двоцифрове число (повторення). Поняття про середнє арифметичне. Задачі на дроби (№№ 865-874). Мета. Повторити з учнями ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею. Дати учням поняття про середнє арифметичне. Удосконалювати вміння розв'язувати задачі. Зміст уроку І. Контроль, корекція та закріплення знань. І.Усні обчислення. 1) Вправа 865. 2) 2 ц: 20 кг (10) 2 ц – 20 кг (180 кг); 2 ц : 5 кг (40); 2 ц – 5 кг (195 кг). 3) Туристи йшли 3 год зі швидкістю 5 км/год і 4 год зі швидкістю 4 км/год Яку відстань подолали туристи? (31 км) 4)* Наталка і Сашко разом мали 19 цукерок. Після того, як вони з'їли порівну цукерок, у Наталки залишилося 6 цукерок, а в Сашка — 5 цукерок. Скільки цукерок спочатку було у кожного з них? (Спочатку у них разом було 19 цукерок, а потім разом було 6 + 5 = 11 (цукерок). Вони обоє з'їли 19 — 11 = 8 (цукерок). Кожен з них з їв по 8 : 2 = 4 (цукерки). Тому спочатку у Наталки було 4 + 6 = 10 (цукерок), а в Сашка 4 + 5 = 9 (цукерок).) II. Повторення ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею. 1. Вправа 866. Самостійне читання пояснення в підручнику. 2. Виконання ділення із записом на дошці. 3. Самостійно виконати вправу 867. (7, ост. 19; 6, ост. 61.) III. Вивчення нового матеріалу. 1. Середнє арифметичне кількох чисел. а) Задача. У понеділок термометр показував 20 градусів тепла, у вівторок — 21 градус, а в середу — 25 градусів. Запишіть середню температуру цих вимірювань. Щоб знайти середню температуру повітря, треба суму цих температур поділити на кількість вимірювань: (20 + 21 + 25) : 3 = 22 (градуси) — середня температура повітря за ці дні. б) Задача № 870. Учні читають задачу, її розв'язання і закінчують розв'язувати її колективно. IV. Робота над задачами. 1. Задача № 868. Учні самостійно записують розв'язання задачі виразом. 2. Аналогічна робота проводиться над задачею № 871. Читайте також:
|
||||||||
|