Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234

Картка 2

1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами.

2. 125 • 546 – 709 • 83

Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення на двоцифрове число (повторення). Поняття про середнє арифметичне. Задачі на дроби (№№ 865-874).

Мета. Повторити з учнями ділення на двоцифрове число без остачі і з оста­чею. Дати учням поняття про середнє арифметичне. Удосконалю­вати вміння розв'язувати задачі.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

І.Усні обчислення.

1) Вправа 865.

2) 2 ц: 20 кг (10) 2 ц – 20 кг (180 кг);

2 ц : 5 кг (40); 2 ц – 5 кг (195 кг).

3) Туристи йшли 3 год зі швидкістю 5 км/год і 4 год зі швидкістю 4 км/год Яку відстань подолали туристи? (31 км)

4)* Наталка і Сашко разом мали 19 цукерок. Після того, як вони з'їли порівну цукерок, у Наталки залишилося 6 цукерок, а в Сашка — 5 цуке­рок. Скільки цукерок спочатку було у кожного з них? (Спочатку у них разом було 19 цукерок, а потім разом було 6 + 5 = 11 (цукерок). Вони обоє з'їли 19 — 11 = 8 (цукерок). Кожен з них з їв по 8 : 2 = 4 (цукерки). Тому спочатку у Наталки було 4 + 6 = 10 (цукерок), а в Сашка 4 + 5 = 9 (цукерок).)

II. Повторення ділення на двоцифрове число без остачі і з остачею.

1. Вправа 866.

Самостійне читання пояснення в підручнику.

2. Виконання ділення із записом на дошці.

3. Самостійно виконати вправу 867. (7, ост. 19; 6, ост. 61.)

III. Вивчення нового матеріалу.

1. Середнє арифметичне кількох чисел.

а) Задача.

У понеділок термометр показував 20 градусів тепла, у вівторок — 21 градус, а в середу — 25 градусів. Запишіть середню температуру цих вимірювань.

Щоб знайти середню температуру повітря, треба суму цих температур поділити на кількість вимірювань: (20 + 21 + 25) : 3 = 22 (градуси) — середня температура повітря за ці дні.

б) Задача № 870.

Учні читають задачу, її розв'язання і закінчують розв'язувати її колек­тивно.

IV. Робота над задачами.

1. Задача № 868.

Учні самостійно записують розв'язання задачі виразом.

2. Аналогічна робота проводиться над задачею № 871.


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 542

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст уроку | V. Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.