Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Усні обчислення.

1) Вправа 857.

2) 27 ц : 3 кг (900); 27 м : 90 см (30);

40 міс. = o років o міс. (3 р. 4 міс); 200 хв = o год o хв (3 год 20 хв).

2. Завдання для опитування.

Картка 1 (для учнів із високим і достатнім рівнем знань)

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234 (195827)

Картка 2 (для учнів із середнім та початковим рівнем знань)

1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами.

2. 125 • 546 – 709 • 83 (9403)

II. Вивчення нового матеріалу.

1. Пояснення вчителя на основі порівняння знаходження числових зна­чень добутків.

2. Закріплення вивченого. Вправа 859.

Два вирази виконати із записом на дошці, третій — коментовано, чет­вертий — самостійно.

(257301; 421 616; 767685; 254 940)

Для учнів із високим рівнем знань додатково обчислити.

2456 • 405 (994 680) 2 081 • 207 (430 767)

III. Розвиток математичних знань.

1. Задача № 860.

(Відповідь: 1131 км)

2. Задача 862.

Після повторення змісту задачі учні пояснюють, як треба міркувати, складаючи вираз.

36 : (36 : 3 – 3)

Учні з місця коментують кожну дію виразу.

36 : 3 — швидкість туди;

36 : 3 — 3 — швидкість назад;

36 : (36 : 3 — 3) — час назад. (Відповідь: 4 год.)

3. Задачу № 861 учні розв'язують самостійно.

IV. Підсумок уроку.

Довжина прямокутника 8 м, ширина — 4 м. Знайти ширину другого прямокутника з такою ж площею, довжина якої 16 м. (2 м)


Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234

Картка 2

1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами.

2. 125 • 546 – 709 • 83

Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234

Картка 2

1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами.

2. 125 • 546 – 709 • 83

Картка 1

1. Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назуст­річ один одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуть­ся, коли вони їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год?

2. 463 • 521 – 194 • 234

Картка 2

1. З двох сіл виїхали одночасно назустріч один одному 2 мотоцикліс­ти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайди відстань між цими селами.

2. 125 • 546 – 709 • 83


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. підсумки уроку
  12. III. Підсумки уроку




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Підсумок уроку. | Картка 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.