Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтегрування деяких класів тригонометричних функцій.

а)

Розглянемо функцію виду:R(sinx, Cosx)dx,покажемо цей інтеграл за допомогою підстановки t = tg x/2/, яка наз. Універсальною, завжди зводиться до інтеграла від ірраціональних функцій.

1)Якщо функціяR(sinx,cosx)-непарна відносно sinx, тобто R(-sin x; cosx)=-R(sinx;cosx)/тоді застосовують підстановку /t=cos/ ( по модулю).

2) Якщо функція R(sin x;cosx)- непарна відносно cos, тобто R(sinx;-cosx)=-R(sinx; Cosx), тоді /t=sinx/.

3) Якщо функція R(sinx;cosx)-непарна відносно sinx I cosx, тобто R(-sin x; -cosx)=R(sinx;cosx),тоді /t=tgx/.

б)

1)m або n є непарне додатне ціле число;

m = 2k+1>0, /t = cos/

n = 2k+1>0, /t = sinx/.

2) Якщо m+n є парне від’ємне число, m+n = 2k<0, тодіt = tg x.

3)Якщо m і n є парні додатні числа, то m = 2k>=0;

m=2k>=0, тоді користуються формулою:

Ці формули дозволяють звести дані інтегралу до інтегралів від const і непарних степенів cosx і sinx.


Читайте також:

  1. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  2. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  3. Базовий синтаксис деяких основних операторів
  4. Безпосереднє інтегрування
  5. Безпосереднє інтегрування. Внесення сталої, змінної або функції під знак диференціалу
  6. Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів
  7. Вибухо1 і пожежонебезпечних речовин, речовин 1 і 2 класів небезпеч1
  8. Вибухонебезпечні зони поділяються на 6 класів: В1, В1а, В1б, В1г, ВІІ, ВІІа; пожежонебезпечні — на 4 класи: П-1, П-ІІ, П-ІІа, П-ІІІ.
  9. Відносна електронегативність деяких неметалів
  10. Відношення до першої св. війни різних класів і партій.
  11. Властивості деяких шкідливих речовин і їх вплив на організм людини
  12. Властивості та графіки тригонометричних функцій




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Раціональні дроби(означення).Прості раціональні дроби та їх інтегрування. | В) добуток синусів і косинусів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.