МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Критерії оцінювання наукової роботиОцінюється робота на основі наступних показників: 1) повнота розкриття змісту теми; 2) оригінальність суджень (на основі теоретичних і дослідницьких матеріалів); 3) новизна фактичного матеріалу; 4) глибина аналізу; 5) органічність поєднання теоретичного і фактичного матеріалу; 6) самостійність студента при виконанні роботи, 7) процес захисту дипломного (магістерського) дослідження. Оцінка за наукову роботу виставляється в залікову книжку студента та заноситься в екзаменаційну відомість чи екзаменаційні журнали ДЕК і засвідчується підписами всіх членів ДЕКу. Таким чином, при оцінюванні наукової роботи враховуються якість виконаної роботи, її науковий рівень, ступінь самостійності у викладі теми, оформлення (посилання, підписування і нумерація таблиць, правильне розміщення структурних компонентів вступу і ,власне, наукової роботи; мова і стиль викладу, відгук наукового керівника роботи, рецензента; виступ студента на захисті, відповіді на запитання з теми дослідження. Не виключена ситуація, коли робота виконана й оформлена на належному рівні, а виступ студента при захисті наукової роботи не підготовлений, його відповіді на запитання не продумані, поверхневі, або хибні. У такому випадку попри високу якість роботи, оцінка може бути знижена. Водночас, наявність зауважень і вказівок на недоліки наукової роботи у відгуку наукового керівника та рецензента ще не означає, що наукова робота одержить невисоку оцінку на захисті. Опанувавши тему дослідження, студент досить часто на захисті демонструє володіння проблемою дослідження, аргументовано доводить свою позицію з того чи іншого питання і, як наслідок, отримує високу оцінку, продемонструвавши зрілі судження фахівця. Дипломна робота захищається у присутності студентів. Запитання з теми дипломної роботи можуть ставити не тільки члени комісії, а й студенти групи. Відповіді дипломанта на запитання студентів також враховуються членами комісії при обговоренні результату захисту наукової роботи. Критерії оцінювання дипломної роботи членами комісії: · студент одержує оцінку “відмінно”, якщо, спираючись на глибокі знання теоретичної розробки проблеми і практики її застосування, самостійно аналізує фактичний матеріал, творчо підходить до наукового дослідження, робить самостійні висновки, аргументовано критикує погляди з аналізованих питань; · студент одержує оцінку “добре”, якщо виконав наукову роботу на необхідному теоретичному рівні, питання теми роботи розкрив повно і всебічно, але відсутній необхідний рівень творчого підходу до розкриття теми роботи; · студент одержує оцінку “задовільно”, якщо у науковій роботі правильно розкрив основні питання теми наукової роботи, але не виявив уміння логічно та послідовно викладати матеріал, самостійно аналізувати літературу, розглядати питання теми дослідження загалом за всіма аспектами, є окремі помилкові положення; · студент одержує оцінку “незадовільно”, якщо не може відповісти на зауваження рецензента та наукового керівника, пояснити висновки і теоретичні положення теми, не володіє матеріалом роботи. Захист і оцінка дипломної (магістерської) роботи це підсумок самостійної роботи студента. При правильній організації своєї роботи студент набуває необхідних навичок для майбутньої діяльності, підвищує свою кваліфікацію. Кращі курсові роботи можна рекомендувати на конкурси студентських наукових робіт і до друку публікацій, написаних на їх основі, в збірниках студентських наукових праць. Державна екзаменаційна комісія може відзначити наукові роботи та захисти і рекомендувати студентів-дипломників та магістрантів до вступу в аспірантуру за відповідною спеціальністю, запис про що робиться у протоколах ДЕК.
Читайте також:
|
||||||||
|