Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мовні засоби у науковій статті

1. Для передачі мотивації актуальності теми і важливості дослідження скористаємося такими мовними кліше:

Важливого значення набуває питання...

Однією з актуальних проблем ... сьогодні варто назвати …

Соціальне значення теми визначається...

Серед проблем, пов’язаних із...,

Уважного ставлення дослідників останнім часом вимагає питання ...

У зв’язку з ... особливого значення набуває питання...

Проблема

... перебуває в центрі уваги...

... заслуговує на особливу увагу... ;

... посідає важливе місце...;

... є актуальною...;

... давно є на часі..;

... є цілком на часі...;

... є малорозробленою, ... дискусійною, ...недослідженою....

... фрагментарно висвітлювалася в...

... не була об'єктом спеціального вивчення...

Важливо

... дослідити...

... описати (здійснити опис)

... узагальнити...

... вивчити... .

.. встановити...

... пояснити...

... систематизувати...

... схарактеризувати (дати характеристику)...

... класифікувати...

... визначити...

... підсумувати...

... проаналізувати..

.... з'ясувати...

... розробити...

... здійснити експеримент...

... простежити...

... виявити...

... експериментально перевірити...

2. Розгляд історії та сучасного стану розробки питання в науковій літературі оформлюємо такими мовними формулами:

Прийнято вважати, що...

Загальновідомо, що...

На думку (кого?)...

Відповідно до концепції...

Існуючі підходи щодо цього питання можна класифікувати так...

Дослідженням цієї проблеми займалися...

Цих поглядів дотримується (дотримуються)...

Гіпотезу (передбачення) про... висунув (розробив) ...

Початок напрямку (тенденції) покладено...•

Нову концепцію (ідею, гіпотезу, теорію тощо) розроблено..

3. Мета і завдання статті передбачають такі мовні засоби:

Статтю присвячено такому питанню, як ...

Мета статті полягає в тому, щоб...

Метою статті є встановити ...визначити... проаналізувати (описати, схарактеризувати)...

У статті порівнюється (порівнюються)... вивчається (вивчаються)... з'ясовується (з'ясовуються)...

4. Виклад суті дослідження у статті містить такі мовні кліше:

Є підстави вважати...

Умови та хід експерименту дозволяють висунути гіпотезу...

Перевіримо запропоноване припущення...

Однією з найважливіших особливостей (чого?) ... є ...

Об'єкт дослідження характеризується такими особливостями:

Зібраний матеріал підлягає структуруванню...

Матеріали здійсненого обстеження дозволяють згрупувати (класифікувати, узагальнити, уточнити, конкретизувати)...

За структурою можна виокремити...• Нами зафіксовано (виявлено, з'ясовано, описано)...


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  4. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  5. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  6. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  7. V Засоби навчання
  8. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  9. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.
  10. Адреноблокуючі засоби.
  11. Адреноблокуючі засоби.
  12. Адреноміметичні засоби непрямої дії.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 4 | Лексико-граматичні засоби впевненості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.