Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 7.1

На українському ринку телефонних апаратів, де нещодавно практично безмежно господарював продукт торгового бренда PANASONIC (Японія), лідерами виступають іноземні корпорації.

Параметри якості телефонних апаратів наведено в табл. 7.1, цінові параметри – у табл. 7.2.

 

 

Таблиця 7.1 – Технічні характеристики товарів

Параметр PANASONIC 2310/2365 Siemens 802/812 GE Samsung SP-F 201/203 VEF TA- 72 Коефіцієнт вагомості параметра
Надійність, у % 99,7 99,9 99,7 99,1 95,3
Якість зв'язку, у % 94,4 90,9 88,9 85,5
Пам'ять, кількість номерів 5-10
Гучний зв'язок, наявність
Рідинно-кристалічний дисплей, наявність
Світоіндикація клавіш, наявність
Дизайн, у балах за стобальною шкалою

 

Таблиця 7.2 – Економічні характеристики товарів

Цінові характеристики PANASONIC 2310/2365 Siemens 802/812 GE Samsung SP-F 201/203 VEF TA- 72
Ціна, в у. о. 49–50
Сумарні витрати споживачів за весь період користування 59–69

 

Завдання:

1. Ознайомтеся з інформацією, що склалася на ринку продажу телефонних апаратів.

2. Виявіть базовий товар, що буде виступати як конкуруючий.

3. Зробіть оцінку й проаналізуйте, який бренд є найбільш конкурентоспроможним на ринку України.

Задача 7.2

Електротехнічна фірма “Ватра” виробляє побутові електрообігрівачі і успішно конкурує з вітчизняними та закордонними виробниками.

Для встановлення ціни на нову модель обігрівача фірма вирішила застосувати конкурентну модель ціноутворення, беручи за основу продукцію свого основного конкурента. При цьому вона хоче отримувати прибуток у розмірі не меншому 25% від собівартості продукції, яка становить 62,2 грн/один.

Маркетологи фірми провели аналіз конкурентоспроможності нового товару відносно базового виробу конкурента. Аналіз показав, що за технічними параметрами новий виріб поступається базовому (ІТ.М.=0,86), але за економічними параметрами має кращу позицію (ІЕП=0,94). Ціна базового виробу конкурентів – 86 грн.

Визначіть:

1. Інтегральний показник конкурентоспроможності нового обігрівача.

2. Ціну нового обігрівача за рівнем конкурентоспроможності.

3. Умову виконання граничного рівня прибутковості, встановленого фірмою.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуація 6.2 | Задача 7.3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.