Модульний контроль знань студента є невід’ємною частиною всього навчального процесу й засобом виявлення ступеня засвоєння студентом програмного матеріалу. Модульний контроль роботи студента впродовж семестру має:
• допомагати студентові в організації його роботи;
• привчати студента до систематичного опрацювання матеріалу й підготовки до сприйняття наступних тем із програми дисципліни;
• виявити ступінь відповідальності студента та його ставлення до роботи, причини, що перешкоджають виконувати навчальну програму;
• стимулювати активність та інтерес студента у вивченні дисципліни;
• виявити обсяг, глибину та якість сприйняття студентом матеріалу, який вивчається;
• визначити прогалини в знаннях та способи їх усунення;
• виявити рівень опанування навичками самостійної роботи.
Оцінювання модульного контролю студента в семестрі проводиться за двома основними напрямами (об'єктами контролю):
1) систематичність та активність роботи на семінарських заняттях;
2) виконання завдань для самостійного опрацювання.
Підсумковий контроль знань студентів
Підсумковий контроль знань студентів охоплює результати оцінювання модульного контролю та екзамен. Метою підсумкового контролю знань є визначення дійсного рівня та змісту знань студентів з конкретної дисципліни за обсягом, якістю, глибиною та вмінням застосовувати одержані знання у практичній діяльності відповідно до моделі конкретного освітньо-кваліфікаційного рівня.
Підсумковий контроль знань з цієї дисципліни проводиться у формі екзамену. Питання до екзамену є вузловими, узагальненими, комплексними, потребують творчого підходу під час побудови відповіді та вміння синтезувати отримані знання.
Питання до екзамену відбираються в межах програмних питань, що становлять зміст навчальної дисципліни. Програмні питання доводяться до студентів на початку навчального семестру.
Передумовою для успішного складання екзамену з дисципліни є поточна робота протягом семестру.
РЕЙТИНГОВА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ УСПІШНОСТІ НАВЧАННЯ З ДИСЦИПЛІНИ «КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО УКРАЇНИ»