Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Суб’єкти адміністративного права: поняття, ознаки, види.

Ключові слова:«суб’єкт адміністративного права», «суб’єкт адміністративно-правових відносин», «адміністративна правосуб’єктність», «компетенція», «адміністративно-правовий статус суб’єкта адміністративного права», «суб’єктивні права та юридичні обов’язки», «орган виконавчої влади», «міністерство», «об’єднання громадян», «органи місцевого самоврядування».

Обсяг знань, вмінь студента, слухача після вивчення теми.Після вивчення теми студент повинен:

знати – систему суб'єктів адміністративного права, відмежовувати суб'єктів права від суб'єктів адміністративно-правових відносин, основні ознаки суб'єктів, систему суб'єктів адміністративного права, їх специфічні ознаки, характеристики;

вміти – відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність та зміст характеристики суб'єктів адміністративного права, використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності працівників міліції, переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів.

ТЕМА 4. Публічна служба в Україні.

.

Ключові слова:«публічна служба», «державна служба», «публічний службовець», «державний службовець», «посада», «повноваження», «проходження державної служби», «працівник ОВС», «проходження служби в ОВС», «корупційне правопорушення».

Обсяг знань, вмінь студента, слухача після вивчення теми.Після вивчення теми студент повинен:

знати – сучасний стан та перспективи реформування системи публічної служби в Україні, особливості правового статусу працівників ОВС, систему антикорупційного законодавства;

вміти – відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність та зміст характеристики суб'єктів публічної служби, використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності працівників міліції, переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів.


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  3. Адміністративний арешт як вид адміністративного стягнення
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  8. Аналіз і діагноз стану системи адміністративного управління організації
  9. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  10. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  11. Б) Поняття корисності: (поняття, гранична та сукупна корисність продукту).
  12. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма навчальної дисципліни | Тема 5. Адміністративно-правові засади діяльності публічної адміністрації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.