Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Адміністративно-правові засади діяльності публічної адміністрації.

Ключові слова:«форми діяльності публічної адміністрації», «класифікація форм діяльності», «нормативні акти», «адміністративні акти», «адміністративний договір», «методи діяльності публічної адміністрації», «класифікація методів», «переконання», «примус», «заохочення».

Обсяг знань, вмінь студента, слухача після вивчення теми.Після вивчення теми студент повинен:

знати – сучасний форми та методи діяльності публічної адміністрації, класифікацію форм та методів діяльності, їх сутнісну та змістовну характеристику;

вміти – відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність та зміст характеристики форм та методів діяльності публічної адміністрації, використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності працівників міліції, переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів.

Змістовий модуль 2

(Особлива частина)

Тема 6. Адміністративний примус.

Ключові слова:«адміністративний примус», «класифікація заходів адміністративного примусу», «адміністративно-запобіжні заходи», «заходи адміністративного припинення», «спеціальні засоби», «вогнепальна зброя», «заходи адміністративної відповідальності», «заходи адміністративного стягнення», «адміністративні санкції», «заходи адміністративного впливу».

Обсяг знань, вмінь студента, слухача після вивчення теми.Після вивчення теми студент повинен:

знати – систему адміністративно-примусових заходів, що використовуються у діяльності публічної адміністрації, підстави та порядок застосування заходів адміністративного примусу;

вміти – відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність та зміст адміністративно-примусових заходів, використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  10. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. V. Питання туристично-спортивної діяльності




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Суб’єкти адміністративного права: поняття, ознаки, види. | Тема 7. Забезпечення законності у сфері публічного управління.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.