Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Програма навчальної дисципліни

Змістовий модуль 1

(Загальна частина)

ТЕМА 1. Поняття адміністративного права та його місце в системі права України.

Ключові слова:«публічне управління», «публічна адміністрація», адміністрування», «адміністративне право як галузь права», «адміністративне право як наука», «адміністративне право як навчальна дисципліна», «предмет адміністративного права», «метод адміністративно-правового регулювання», «система адміністративного права», «адміністративно-правові інститути», «принципи адміністративного права».

Обсяг знань, вмінь студента, слухача після вивчення теми.Після вивчення теми студент повинен:

знати – основні наукові підходи до розуміння поняття адміністративне право як галузі права, науки та навчальної дисципліна, місце адміністративного права в системі права України, його роль та значення, предмет адміністративного права та методи адміністративно-правового регулювання публічних відносин, систему адміністративного права, основні адміністративно-правові інститути, принципи адміністративного права, основні положення адміністративного права зарубіжних країни;

вміти – відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність та зміст адміністративного права, використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів.

 

Тема 2. Механізм адміністративно-правового регулювання суспільних відносин.

Ключові слова:«механізм адміністративно-правового регулювання суспільних відносин», «адміністративно-правова норма», «структура адміністративно-правової норми», «класифікація адміністративно-правових норм», «акти тлумачення адміністративно-правових норм», «реалізація норм адміністративного права», «джерела адміністративного права», «адміністративно-правові відносини», «структура адміністративно-правових відносин», «класифікація адміністративно-правових відносин».

Обсяг знань, вмінь студента, слухача після вивчення теми.Після вивчення теми студент повинен:

знати – механізм адміністративно-правового регулювання суспільних відносин, його структуру, стадії.

вміти – відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність та зміст механізму адміністративно-правового регулювання суспільних відносин, використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час професійної діяльності працівників міліції, переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів.


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Програма
  12. III. Програма




Переглядів: 291

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання навчальної дисципліни | Тема 3. Суб’єкти адміністративного права: поняття, ознаки, види.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.