МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниМІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ННІ ПРАВА ТА БЕЗПЕКИ Кафедра загально правових дисциплін
ЗАТВЕРДЖУЮ Т.в.о. першого проректора з навчально-методичної та наукової роботи підполковник міліції О.М. Обушенко
_______________ 2012
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Адміністративне право
напрям підготовки_________________________________________________________ (шифр і назва напряму підготовки) спеціальність _____________________________________________________________ (шифр і назва спеціальності) спеціалізація______________________________________________________________ (назва спеціалізації) для студентів (студентів, слухачів) ________ курсу факультету __________________
Дніпропетровськ – 2012 Робоча програма навчальної дисципліни «Адміністративне право» для _______________, напряму підготовки _____________, спеціальності ______________, спеціалізації ______________. / Дніпропетровськ: Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 20__. - ____ с.
РОЗРОБНИКИ: Доненко В.В. кандидат юридичних наук, доцент, професор кафедри загально правових дисциплін. Поліщук В.Г. кадидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри загально-правових дисциплін
Розглянуто на засіданні кафедри загально правових дисциплін ___ ________2012, протокол № ___
Рекомендовано Науково-методичною радою університету __.__.20__, протокол №__
Завідуюча кафедрою______________________________
_______________________ (__Наливайко Л.Р.________________) (підпис) (ініціали та прізвище) «_____»___________________ 20___ року
©ДДУВС, 2012 рік ©Доненко, 2012 рік Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: 36/36
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни: навчальна -сприяти становленню сучасного всебічно-розвинутого висококваліфікованого фахівця-юриста, здатного на достатньому рівні репрезентувати свої знання у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування та громадянами; розвиваюча -формувати та розвивати правові знання студентів, уміння аналізувати нормативно-правові акти та інші документи; виробляти навички самостійного аналізу адміністративно-правових явищ, умінь застосовувати отримані знання при оцінці конкретної ситуації; виробляти настанови на оволодіння професійними вміннями та навичками; виховна -формувати ціннісні орієнтири студентів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формувати в майбутніх працівників міліції високий рівень правової свідомості та правової культури, професійних та особистісних якостей
Завдання: вивчення дисципліни спрямовується на формування у працівників міліції знань, вмінь та навичок, які відповідають професійно-кваліфікаційним характеристикам та завданням, які стоять на конкретному етапі розвитку українського суспільства
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
Знати: 1) на понятійному рівні: основні положення законодавства України, що регулює суспільні відносини, які виникають в процесі публічного управління, виконавчо-розпорядчої діяльності органів публічної адміністрації і регулюються адміністративно-правовими нормами. 2) на фундаментальному рівні: особливості змісту суспільних відносин, що виникають під час взаємодії з органами, установами, громадянами при виконанні функцій у сфері публічного адміністрування, тенденції щодо подальшого розвитку суспільних відносин, а також напрями реформування адміністративного права у конкретний період часу. 3) на практично-творчому рівні: систему, структуру та основи організації діяльності органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та іншим суб’єктам адміністративно-правових відносин, яким ці повноваження можуть бути делеговані, форми та методи діяльності публічної адміністрації, зміст процесуальних документів. Вміти: 1) на репродуктивному рівні: відтворювати основні поняття та категорії, що відображають сутність адміністративно-правових відносин, 2) на алгоритмічному рівні: довільно використовувати засвоєні знання для розв’язання типових ситуацій, що виникають під час діяльності представників публічної, а також організовувати свою діяльність на основі певного алгоритму; складати необхідні адміністративно-процесуальні та інші документи. 3) на евристичному рівні: орієнтуватися у процесі зміни професійних завдань та ускладнень , знаходити шляхи розв’язку нетипових задач. 4) на творчому рівні: переосмислювати наявні знання стосовно нових фактів; адаптувати раніше отриманий досвід до змінних умов та нестандартних ситуацій; варіативно розв’язувати професійні завдання; у вмінні самостійно вести експериментальну, науково-дослідницьку діяльність.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|