Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтервал попутного прямування поїздів на лініях не обладнаних автоблокуванням

Інтервалом попутного прямування поїздів на лініях не обладнаних автоблокуванням tп називається мінімальний час від моменту прибуття першого поїзда на роздільний пункт (проходження через роздільний пункт), що розташований попереду до моменту відправлення другого поїзда того самого напрямку руху з даного роздільного пункту (проходження через даний роздільний пункт) на перегін, який звільнився.

Інтервал попутного прямування tп залежить від умов пропуску поїздів через станції, що обмежують даний перегін. Можливі варіанти зображені на рис.

Рисунок – Станційні інтервали попутного прямування: а – поїзди через обидві станції проходять без зупинки; б - на першій станції поїзди мають зупинку, а другу проходять без зупинки; в – першу станцію поїзди проходять без зупинки, а на другій мають зупинку; г – поїзди мають зупинки на обох станціях

У всіх випадках інтервал попутного прямування визначають виходячи із вимог забезпечення безпеки руху, що передбачені ПТЕ.

Так при беззупинковому пропуску поїзда через перший роздільний пункт (див. рис. а, в) відкриття на ньому сигналу для наскрізного пропуску другого поїзда можливе тільки після прибуття і прослідування першого поїзда на другий роздільний пункт и закінчення операцій по зв’язку при русі поїздів. При цьому в момент відкриття сигналу для пропуску другий поїзд повинен знаходитись від вхідного сигналу на відстані достатній для його сприйняття.


Читайте також:

  1. II.2. Збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок спрямування прибутку до статутного капіталу
  2. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  3. Аналіз впливу зміни температури довкілля і термо-залежного параметру на величину відхилення часових інтервалів
  4. Беззупинкове схрещення поїздів може здійснюватись тільки при наявності двоколійних вставок.
  5. Векторна теорія формування ЕКГ. ЕКГ, відведення. Походження зубців, сегментів, інтервалів ЕКГ.
  6. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  7. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  8. Визначення зон і місць пошкодження в кабельних лініях
  9. Визначення середньої теплоємності в заданому інтервалі температур
  10. Вимоги безпеки під час виконання робіт на повітряних лініях.
  11. Вимоги безпеки під час виконання робіт на повітряних лініях.
  12. Витрати часу на розгін та уповільнення поїздів




Переглядів: 872

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Беззупинкове схрещення поїздів може здійснюватись тільки при наявності двоколійних вставок. | Інтервал неодночасного прибуття і попутного відправлення поїздів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.