Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Беззупинкове схрещення поїздів може здійснюватись тільки при наявності двоколійних вставок.

Для ефективної реалізації беззупинкового схрещення поїздів необхідно виконувати наступні умови:

- достатня довжина двоколійної вставки;

- наявність диспетчерської централізації поїзного радіозв’язку і автоматичної локомотивної сигналізації;

- обладнання обох колій двоколійної вставки автоблокуванням для двостороннього руху;

- довжина блок-ділянок у межах 1-2,6 км і не менше довжини гальмівного шляху поїздів, які здійснюють беззупинкове схрещення;

- ідентичність перегонів між осями беззупинкового схрещення поїздів;

- можливість рушання з місця поїзда, який зупинився біля вихідного сигналу у кінці двоколійної вставки, якщо вона розташована на підйомі;

- відокремлення на роздільному пункті, що розташований у межах двоколійної вставки, місцевих робіт від руху поїздів.

Для двоколійної вставки призначають розташування двох розрахункових осей на її кінцях (з непарного боку РВ-І і з парного РВ-ІІ) та осі беззупинкового схрещення ВБС.

Положення розрахункової осі визначається розташуванням середини поїзда, що прибув з одноколійного перегону на двоколійну вставку, безпосередньо після звільнення ним стрілочної горловини.

Вісь беззупинкового схрещення поїздів розташовується, як правило, посередині двоколійної вставки на рівному віддаленні (за часом ходу) від її розрахункових осей.

Інтервалом беззупинкового схрещення поїздів tбс називають мінімальний час від моменту проходження ближньої розрахункової осі двоколійної вставки поїздом, що прибув з одноколійного перегону, до моменту проходження тієї ж осі поїздом, що відправляється на одноколійний перегін (див. рис.).

Рисунок - Інтервал беззупинкового схрещення поїздів

Схема розташування поїздів при розрахунку інтервалу tбс зображена на рис.

Тривалість інтервалу tбс включає час виконання технологічних операцій із забезпечення відправлення зустрічного поїзда (№2002) після звільнення поїздом 2001 стрілочної горловини (див. рис. ) та час проходження поїздом №2002 розрахункової відстані Lбс

.

Рисунок – Схема розташування поїздів при розрахунку інтервалу tбс

Рисунок – Графік розрахунку інтервалу беззупинкового схрещення поїздів


Читайте також:

  1. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  2. Абсолютна деформація ділянки бруса тільки від власної ваги визначається за формулою
  3. Аналіз при наявності одного обмеження
  4. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  5. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  6. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  7. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  8. Визнання наявності недоліків, дефектів, недоглядів
  9. Визначення будови і локалізації В і Т епітопів представляє не тільки фундаментальний інтерес. Воно необхідне для створення ефективних вакцин і імунодіагностикумів.
  10. Визначення наявності водорозчинних кислот та лугів
  11. Визначення наявності дизельного пального у бензині




Переглядів: 741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Інтервал попутного прямування поїздів на лініях не обладнаних автоблокуванням

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.