Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема. Використання переставного та сполучного законів множення

 

Мета: повторити переставний і сполучний закони множення; підготувати учнів до засвоєння письмового множення багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, креслення умов задач.

ХІД УРОКУ

I. Актуалізація знань учнів

1. Усні обчислення

1) Вправа № 695.

2) Знайти розв’язання прикладів за картками.

 

 

3) Учень прочитав 50 сторінок книжки, що становило 1/4 всієї книжки. Скільки сторінок у книжці?

4) Задача з логічним навантаженням (розв’язується за допомогою креслення).

У хлопчика запитали: «Яка твоя маса?» Він відповів: «1/20 ц і ще 4/5 моєї маси». Яка маса хлопчика?

 

5 · 5 = 25 (кг)

 

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Робота над задачами

1) Задача № 697 (усно).

2) Фронтальне розв’язання задачі № 698.

2. Фізкультхвилинка

3. Повторення законів множення за вправою № 694.

4. Коментоване розв’язання прикладів № 696 (№ 2 — самостійно)

5. Коментоване розв’язання задачі № 693 за малюнками і кресленням

 

 

11 · 20 + 2 · 20 = 280 (км) — пролетіли літак і вертоліт за 20 хвилин.

400 + 40 — 240 = 200 (км) — відстань між вертольотом і літаком через 20 хвилин.

12 · 60 — 400 — 2 · 60 = 200 (км) — відстань між літаком і вертольотом через 1 годину.

 

III. Підсумки уроку

 

IV. Домашнє завдання

№ 699, 700.

 

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. XIII. Використання амортизаційних відрахувань
  3. А також для вегетативного розмноження.
  4. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  5. Агроценоз як система.
  6. АЕРОЗОЛІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
  7. Аксіоми додавання і множення
  8. Актуальні смуги гідрологічних об’єктів та їх використання
  9. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  10. Аналіз використання встаткування
  11. Аналіз використання капіталу.
  12. Аналіз використання матеріальних ресурсів




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема. Контрольна робота № 7 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.