Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. Контрольна робота № 7

 

Мета: перевірити рівень знань учнів.

ХІД УРОКУ

Варіант I

1. Знайти і записати.

• 1/6 від 3 год., 2/4 від 1 хв., 3/5 від 2 км.

• Число, 1/3 якого дорівнює 80.

• 1/2 гарбуза становить 4 кг. Яка маса всього гарбуза?

2. Порівняти.

1/5 км і 2 000 м, 5/6 год. і 55 хв., 9 год. і 3/8 доби.

3. Знайти 2/7 від 36 309.

4. Для школи-інтернату придбали 2 850 зошитів. Для учнів початкових класів виділили 8 упаковок по 60 зошитів, а 8/10 решти — для старшокласників. Скільки зошитів одержали старшокласники?

5. Обчислити вираз.

(14 057 - 4 509) + 3/8 від 72 060.

 

Варіант II

1. Знайти і записати.

• 1/9 від 3 год., 2/6 від 1 хв., 3/4 від 2 км.

• Число, 1/5 якого дорівнює 70.

• 1/2 головки сиру важить 2 кг. Яка маса цілої головки сиру?

2. Порівняти.

1/5 км і 200 м, 5/10 год. і 25 хв., 8 год. і 3/8 доби.

3. Знайти 3/5 від числа 98 765.

4. У їдальні було 60 л молока. 1/3 частину молока вилили на сніданок, а решту розлили в бідони по 5 л. Скільки бідонів заповнили молоком?

5. Обчислити вираз.

(14 057 + 4 509) - 4/9 від 127 044.



 

 

УРОК85


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 852

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пояснення | Тема. Використання переставного та сполучного законів множення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.