МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Пояснення— Поява частин зумовлена потребою поділити ціле на частини. Проте основною причиною виникнення частин є процес вимірювання величин. Результат вимірювання не завжди можна виразити натуральним числом. Вже давно існують частини: третина 1/3, половина 1/2, чверть —1/4, півчверть — 1/8 і т. ін. Частина називається дробом. Вона має два числа: чисельник і знаменник. Між ними є лінія дробу. 3. Прочитати дроби. 1/4, 2/3, 4/5, 9/10. — Що означає кожен дріб? — Що означає чисельник? Знаменник? (Учні намагаються самостійно визначити значення чисельника й знаменника, вчитель їм допомагає.) 4. Первинне закріплення за вправою № 659
5. Записати дробом (№ 660). 6. Знайти 1/8 від кожного числа: 320, 1600, 10 128, 2 км, 2 год., 4 ц (завдання виконується самостійно). Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Коментоване розв’язання задачі № 662
2. Задача з логічним навантаженням № 663
IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 664, 665.
04.02 Тема. Задачі на знаходження дробу від числа Мета: пояснити учням розв’язання задач на знаходження дробу від числа; повторити ділення іменованих чисел; вдосконалювати вміння й навички учнів у розв’язанні прикладів і задач. Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи. ПЛАН УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення 2. Прочитати дроби. Пояснити, як вони утворились. 1/7, 2/5, 3/4, 3/7, 4/5. 3. Знайти 1/4 від 400, 320 кг, 2 год., 5 км, 36 м, 12 см. II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота за вправами № 666, 667 2. Пояснення матеріалу за вправою № 668 Фізкультхвилинка III. Закріплення вивченого матеріалу 1. Коментоване розв’язання прикладу № 669 2. Самостійна робота (№ 670) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 671, 672.
06.02 – 09.02 Тема. Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа Мета: опрацювати розв’язання задач, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати вміння й навички учнів у знаходженні значень виразів зі змінною, що двічі повторюється; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки для індивідуальної роботи. ПЛАН УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення 1) Знайти 1/2, 2/3, 3/4, 3/10, 2/5, 4/5 від 1 год. (30 хв., 40 хв., 45, 18 хв., 24 хв.). 2) Вправа № 679. 3) Самостійна робота: № 681. Фізкультхвилинка II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота над задачами 1) Задача № 677 (під час повторення змісту задачі вчитель виконує на дошці короткий запис). Учні з високим рівнем знань задачу розв’язують самостійно, з достатнім — самостійно після колективного складання плану, решта — за допомогою вчителя.
2) Задача № 678 (аналогічно). 3) Коментоване розв’язання прикладу: до числа 72 060 додати 3/6 його. 4) Обчислити: (b · 7 - b : 34) · 3, якщо b = 884 (самостійно). III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 681, 682. № 683-692.
УРОК 84 Читайте також:
|
||||||||
|