Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пояснення

— Поява частин зумовлена потребою поділити ціле на частини. Проте основною причиною виникнення частин є процес вимірювання величин. Результат вимірювання не завжди можна виразити натуральним числом. Вже давно існують частини: третина 1/3, половина 1/2, чверть —1/4, півчверть — 1/8 і т. ін. Частина називається дробом. Вона має два числа: чисельник і знаменник. Між ними є лінія дробу.

3. Прочитати дроби.

1/4, 2/3, 4/5, 9/10.

— Що означає кожен дріб?

— Що означає чисельник? Знаменник? (Учні намагаються самостійно визначити значення чисельника й знаменника, вчитель їм допомагає.)

4. Первинне закріплення за вправою № 659

 

5. Записати дробом (№ 660).

6. Знайти 1/8 від кожного числа: 320, 1600, 10 128, 2 км, 2 год., 4 ц (завдання виконується самостійно).

Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання задачі № 662

 

2. Задача з логічним навантаженням № 663

 

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 664, 665.

 

04.02

Тема. Задачі на знаходження дробу від числа

Мета: пояснити учням розв’язання задач на знаходження дробу від числа; повторити ділення іменованих чисел; вдосконалювати вміння й навички учнів у розв’язанні прикладів і задач.

Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

2. Прочитати дроби. Пояснити, як вони утворились.

1/7, 2/5, 3/4, 3/7, 4/5.

3. Знайти 1/4 від 400, 320 кг, 2 год., 5 км, 36 м, 12 см.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота за вправами № 666, 667

2. Пояснення матеріалу за вправою № 668

Фізкультхвилинка

III. Закріплення вивченого матеріалу

1. Коментоване розв’язання прикладу № 669

2. Самостійна робота (№ 670)

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 671, 672.



 

 

 

06.02 – 09.02

Тема. Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа

Мета: опрацювати розв’язання задач, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати вміння й навички учнів у знаходженні значень виразів зі змінною, що двічі повторюється; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

1) Знайти 1/2, 2/3, 3/4, 3/10, 2/5, 4/5 від 1 год. (30 хв., 40 хв., 45, 18 хв., 24 хв.).

2) Вправа № 679.

3) Самостійна робота: № 681.

Фізкультхвилинка

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Робота над задачами

1) Задача № 677 (під час повторення змісту задачі вчитель виконує на дошці короткий запис). Учні з високим рівнем знань задачу розв’язують самостійно, з достатнім — самостійно після колективного складання плану, решта — за допомогою вчителя.

 

2) Задача № 678 (аналогічно).

3) Коментоване розв’язання прикладу: до числа 72 060 додати 3/6 його.

4) Обчислити: (b · 7 - b : 34) · 3, якщо b = 884 (самостійно).

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 681, 682.

№ 683-692.

 



 

УРОК 84


Читайте також:

  1. V. Пояснення нового матеріалу
  2. V.Пояснення нового матеріалу
  3. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
  4. Відповіді та пояснення до розв’язання задач
  5. ЕФЕКТ КОМПТОНА І ЙОГО ПОЯСНЕННЯ
  6. Е_4. Пояснення і прогнозування моделей
  7. Засоби доказування Пояснення сторін і третіх осіб
  8. ІV. Пояснення вчителя.
  9. ІV. Пояснення нового матеріалу
  10. ІІІ. Пояснення нового матеріалу.
  11. Методи герменевтики пояснення та розуміння дійсності
  12. Парадокс Леонтьєва та його пояснення




Переглядів: 674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу | Тема. Контрольна робота № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.