Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пояснення

— Поява частин зумовлена потребою поділити ціле на частини. Проте основною причиною виникнення частин є процес вимірювання величин. Результат вимірювання не завжди можна виразити натуральним числом. Вже давно існують частини: третина 1/3, половина 1/2, чверть —1/4, півчверть — 1/8 і т. ін. Частина називається дробом. Вона має два числа: чисельник і знаменник. Між ними є лінія дробу.

3. Прочитати дроби.

1/4, 2/3, 4/5, 9/10.

— Що означає кожен дріб?

— Що означає чисельник? Знаменник? (Учні намагаються самостійно визначити значення чисельника й знаменника, вчитель їм допомагає.)

4. Первинне закріплення за вправою № 659

 

5. Записати дробом (№ 660).

6. Знайти 1/8 від кожного числа: 320, 1600, 10 128, 2 км, 2 год., 4 ц (завдання виконується самостійно).

Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Коментоване розв’язання задачі № 662

 

2. Задача з логічним навантаженням № 663

 

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 664, 665.

 

04.02

Тема. Задачі на знаходження дробу від числа

Мета: пояснити учням розв’язання задач на знаходження дробу від числа; повторити ділення іменованих чисел; вдосконалювати вміння й навички учнів у розв’язанні прикладів і задач.

Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

2. Прочитати дроби. Пояснити, як вони утворились.

1/7, 2/5, 3/4, 3/7, 4/5.

3. Знайти 1/4 від 400, 320 кг, 2 год., 5 км, 36 м, 12 см.

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча робота за вправами № 666, 667

2. Пояснення матеріалу за вправою № 668

Фізкультхвилинка

III. Закріплення вивченого матеріалу

1. Коментоване розв’язання прикладу № 669

2. Самостійна робота (№ 670)

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 671, 672.



 

 

 

06.02 – 09.02

Тема. Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа

Мета: опрацювати розв’язання задач, які містять знаходження дробу від числа; вдосконалювати вміння й навички учнів у знаходженні значень виразів зі змінною, що двічі повторюється; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи.

ПЛАН УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

1) Знайти 1/2, 2/3, 3/4, 3/10, 2/5, 4/5 від 1 год. (30 хв., 40 хв., 45, 18 хв., 24 хв.).

2) Вправа № 679.

3) Самостійна робота: № 681.

Фізкультхвилинка

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Робота над задачами

1) Задача № 677 (під час повторення змісту задачі вчитель виконує на дошці короткий запис). Учні з високим рівнем знань задачу розв’язують самостійно, з достатнім — самостійно після колективного складання плану, решта — за допомогою вчителя.

 

2) Задача № 678 (аналогічно).

3) Коментоване розв’язання прикладу: до числа 72 060 додати 3/6 його.

4) Обчислити: (b · 7 - b : 34) · 3, якщо b = 884 (самостійно).

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 681, 682.

№ 683-692.

 



 

УРОК 84


Читайте також:

  1. V. Пояснення нового матеріалу
  2. V.Пояснення нового матеріалу
  3. Від них необхідні відомості, документацію і пояснення з питань охоро1
  4. Відповіді та пояснення до розв’язання задач
  5. ЕФЕКТ КОМПТОНА І ЙОГО ПОЯСНЕННЯ
  6. Е_4. Пояснення і прогнозування моделей
  7. Засоби доказування Пояснення сторін і третіх осіб
  8. ІV. Пояснення вчителя.
  9. ІV. Пояснення нового матеріалу
  10. ІІІ. Пояснення нового матеріалу.
  11. Методи герменевтики пояснення та розуміння дійсності
  12. Парадокс Леонтьєва та його пояснення




Переглядів: 613

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Вивчення нового матеріалу | Тема. Контрольна робота № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.