![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиСхема пристрою наведена на передній панелі приладу (мал. 2.64). Мал. 2.64. Напруга живлення 6 В. На вхідну ділянку напруга подається через дільник із опорів Завдання 1. Отримання вхідних і вихідних статичних характеристик транзистора і визначення його параметрів. 1. Повернути ручки регуляторів напруги на базі та колекторі в крайнє ліве положення. Увімкнути вилку живлення в мережу так, щоб "+" вилки збігався з "+" розетки. 2. Регулятором напруги на колекторі встановити 2 В. 3. Підтримуючи напругу на колекторі постійною, змінювати напругу на емітерному переході потенціометром Таблиця 1. 4. Регулятором напруги 5.Перемикачем напруги на панелі встановити положення Регулятором напруги 6. Перемикач на панелі - в положення 7. Повторити пункти 4 і 5 з тією різницею, що струм бази Таблиця 2. Завдання 1. Опрацювання результатів. 1. За отриманими даними побудувати одну вхідну і дві вихідні характеристики. 2. Обчислити вхідний опір транзистора 3. Обчислити вихідний опір транзистора 4. Обчислити коефіцієнт підсилення струму Контрольні питання 1. Що таке транзистор? Які види транзисторів ви знаєте? Як називаються області транзистора? 2. Які процеси відбуваються в /^-«-переході за відсутності зовнішнього електричного поля? 3. Що таке контактна різниця потенціалів? 4. Які бувають схеми увімкнення транзистора? 5. Поясніть фізичні процеси, які відбуваються, якщо транзистор увімкнено за схемою із спільним емітером. 6. Перерахуйте основні параметри транзистора і поясніть, яким чином їх можна отримати. 7. Намалюйте загальний вигляд сукупності вхідних характеристик. 8. Намалюйте загальний вигляд сукупності вихідних характеристик. 9. Наведіть приклади застосування транзистора.
2.7.4. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4 "Електрофоретичний метод визначення рухливості іонів"
Мета роботи: оволодіти методом електрофорезу для визначення рухливості іонів. Обладнання: електрофоретична установка, буферний розчин-електроліт для ванни, електроліт для визначення рухливості іонів, секундомір, лінійка. Контрольні питання для підготовки до лабораторної Роботи 1. Електричний струм і його основні характеристики. 2. Питома електропровідність. Закон Ома в диференціальній формі. 3. Електропровідність речовин. Рухливість та концентрація вільних носіїв. 4. Електрофорез та його використання. Читайте також:
|
||||||||
|