Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід роботи

Схема пристрою наведена на передній панелі приладу (мал. 2.64).

Мал. 2.64.

Напруга живлення 6 В. На вхідну ділянку напруга по­дається через дільник із опорів За допомогою по­тенціометра rt. можна плавно змінювати напругу, що по­дається на емітерний перехід Ця напруга вимірюється мілівольтметром, а струм - мікроамперметром. За допо­могою можна плавно змінювати напругу вихідного кола, яка вимірюється мілівольтметром, якщо перемикач на па­нелі знаходиться в положенні Для вимірювання струму необхідно перемикач мікрометра перемістити в положення

Завдання 1. Отримання вхідних і вихідних статичних ха­рактеристик транзистора і визначення його параметрів.

1. Повернути ручки регуляторів напруги на базі та ко­лекторі в крайнє ліве положення. Увімкнути вилку живлен­ня в мережу так, щоб "+" вилки збігався з "+" розетки.

2. Регулятором напруги на колекторі встановити 2 В.

3. Підтримуючи напругу на колекторі постійною, змі­нювати напругу на емітерному переході потенціометром і виміряти струм через перехід. Значення напруги змінювати відповідно до таблиці 1.

Таблиця 1.

4. Регулятором напруги встановити струм бази 20 л*к/4.

5.Перемикачем напруги на панелі встановити поло­ження

Регулятором напруги встановлювати значення на­пруги відповідно до таблиці 2, при цьому підтримувати за допомогою регулятора струм

6. Перемикач на панелі - в положення Занести значення сили струму в таблицю 2.

7. Повторити пункти 4 і 5 з тією різницею, що струм ба­зи

Таблиця 2.

Завдання 1. Опрацювання результатів.

1. За отриманими даними побудувати одну вхідну і дві вихідні характеристики.

2. Обчислити вхідний опір транзистора при

3. Обчислити вихідний опір транзистора при

4. Обчислити коефіцієнт підсилення струму при

Контрольні питання

1. Що таке транзистор? Які види транзисторів ви знаєте? Як нази­ваються області транзистора?

2. Які процеси відбуваються в /^-«-переході за відсутності зовніш­нього електричного поля?

3. Що таке контактна різниця потенціалів?

4. Які бувають схеми увімкнення транзистора?

5. Поясніть фізичні процеси, які відбуваються, якщо транзистор увімкнено за схемою із спільним емітером.

6. Перерахуйте основні параметри транзистора і поясніть, яким чи­ном їх можна отримати.

7. Намалюйте загальний вигляд сукупності вхідних характеристик.

8. Намалюйте загальний вигляд сукупності вихідних характерис­тик.

9. Наведіть приклади застосування транзистора.

 

2.7.4. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №4 "Електрофоретичний метод визначення рухли­вості іонів"

 

Мета роботи: оволодіти методом електрофорезу для визначення рухливості іонів.

Обладнання: електрофоретична установка, буферний розчин-електроліт для ванни, електроліт для визначення рухливості іонів, секундомір, лінійка.

Контрольні питання для підготовки до лабораторної

Роботи

1. Електричний струм і його основні характеристики.

2. Питома електропровідність. Закон Ома в диференціальній формі.

3. Електропровідність речовин. Рухливість та концентрація вільних носіїв.

4. Електрофорез та його використання.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Короткі теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.181 сек.