Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура навчальної дисципліни

№ теми Назви тем Всього годин Кількість годин за видами занять Самост.р. / індив.р. Використання ТЗН та інших дидактичних засобів Взаємозв'язок з іншими навчальними дисциплінами
З НПП
Всього Лекції Семінари Практ.заняття Модульний контроль
Цивільне право в системі права України. Цивільне право як наука і навчальна дисципліна. мультимедійна презентація Теорія держави і права, Римське право
Джерела цивільного права. Поняття та система цивільного законодавства. мультимедійна презентація Теорія держави і права, Римське право
Цивільні правовідносини. Здійснення та захист цивільних прав. мультимедійна презентація Теорія держави і права, Римське право, Цивільний процес
Фізичні особи як суб’єкти цивільних правовідносин. мультимедійна презентація Теорія держави і права, Римське право
Юридичні особи і держава як суб’єкти цивільних правовідносин. мультимедійна презентація Римське право, Господарське право
Види юридичних осіб. Організаційно-правові форми юридичних осіб.     мультимедійна презентація Господарське право, Міжнародне приватне право
Об’єкти цивільних правовідносин. Цінні папери як об’єкти цивільних правовідносин.   мультимедійна презентація Теорія держави і права, Римське право
Правочини як підстава виникнення, зміни або припинення цивільних правовідносин.     Римське право Трудове право
Особисті немайнові права фізичної особи.       Конституційне право
  Модульний контроль            
  Усього за семестр    
  Форма підсумкового контролю Залік    

№ теми Назви тем Всього годин Кількість годин за видами занять Самост.р. / індив.р. Використання ТЗН та інших дидактичних засобів Взаємозв'язок з іншими навчальними дисциплінами
З НПП
Всього Лекції Семінари Практ.заняття Модульний контроль
Строки та терміни. Позовна давність.   мультимедійна презентація Римське право
Представництво та довіреність.   мультимедійна презентація Римське право
Цивільно-правова відповідальність.   мультимедійна презентація Теорія держави і права, Римське право, Трудове право
Загальні положення про право власності. Право спільної власності.     мультимедійна презентація Римське право, Правое регулювання відносин власності
Захист права власності. Володіння і інші речові права.       Римське право, Правое регулювання відносин власності
Право інтелектуальної власності.     мультимедійна презентація Римське право
Загальні положення спадкового права.     Римське право, Цивільний процес
Спадкування за законом.     Римське право, Цивільний процес
Спадкування за заповітом.   мультимедійна презентація Римське право, Цивільний процес
  Модульний контроль            
  Усього за семестр    
  Форма підсумкового контролю Екзамен    


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. ISO 15504. Призначення і структура стандарту




Переглядів: 375

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обсяг знань, вмінь студента після вивчення теми. | Теми семінарських занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.