Методи контролю
поточний контроль: опитування, тестування, письмові завдання, задачі;
проміжний контроль: письмові контрольні роботи з окремих блоків тем, підсумковий модульний контроль;
підсумковий контроль: залік, екзамен;
подальший контроль: «зрізи» знань, кваліфікаційні завдання.
Розподіл балів, які отримують студенти
Модуль 1 (М1)
| Модуль 2 (М2)
| ЗАЛІК (З)
| Поточний контроль 1 (ПК1)
| модульний контроль (МК1)
| Поточний контроль 2 (ПК2)
| модульний контроль (МК2)
| Аудиторна робота
| Самостійна робота
| Індивідуальна робота
| Аудиторна робота
| Самостійна робота
| Індивідуальна робота
| ≤30
| ≤15
| ≤15
| ≤30
| ≤15
| ≤15
| ≤60
| ≤40
| ≤60
| ≤40
| М1=ПК1+МК1≤100
| М2 = ПК2 +МК2 ≤ 100
| Підсумкова оцінка (П)=
| М1+М2
| ≤100
|
| Підсумкова оцінка у випадку складання заліку(П) =
| ПК1+ПК2
| +З≤100
| ≤40
|
| | | | | | | | | | | |
Критерії оцінювання
Критерії оцінювання аудиторної роботи
Читайте також: - B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
- Demo 11: Access Methods (методи доступу)
- I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
- II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
- II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
- IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
- IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
- IV. Питання самоконтролю.
- IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
- V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
- V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
<== попередня сторінка |
| |
наступна сторінка ==> |
Методи навчання | | | | Переглядів: 294
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|