Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 10. Емоції та почуття.

Поняття про емоції та почуття та їх фізіологічні механізми.

Відмінність понять емоції та почуття. Функції емоцій та почуттів (сигнальна, регулююча). Роль виразних рухів.

Якості емоцій та почуттів (протилежність, двоїстність, невизначеність).

Фізіологічні основи емоцій та почуттів. Роль правої півкулі та ретикулярної формації. Емоційні центри. Досліди Д.Олдза та Д.Дегальдо. Принцип праці “детектора неправди”.

Види почуттів.

Моральні почуття та їх особливості (соціальний характер, складність та багатогранність, дієвість).

Інтелектуальні почуття, діапазон виявлень. Почуття гумору та іронії.

Естетичні почуття, їх соціальний характер.

Захоплення та пристрасті.

Стенічні та астенічні почуття.

Емоційні стани.

Настрій. Чинники, які зумовлюють настрій.

Афекти. Стадії афекту. Зовнішні прояви. Врахування афекту в педагогічній практиці.

Стрес. Праці Г.Сельє. Стрес-фактори. Зміни у організмі. Врахування у різних сферах людської діяльності.

Фрустрація. Форми виявлення. Вимірювання та врахування реакцій людини у стані фрустрації.

 

Структура навчальної дисципліни

Назви змістових модулів і тем Кількість годин
денна форма Заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
л п лаб інд с.р. л п лаб інд с.р.
Модуль 1
Змістовий модуль 1. Вступ до психології
Тема 1. Предмет психології.   8,01     0,01      
Тема 2.Історія розвитку психології.   8,01     0,01      
Тема 3. Особистість.   8,01     0,01      
Тема 4. Темперамент і характер.   10,01     0,01  
Тема 5. . Види та рівні соціальних груп. . 10,01     0,01    
Тема 6. Поняття про спілкування.   10,01     0,01      
Усього годин   0,06      

 

Змістовий модуль 2. Психічні процеси  
Тема 7. Відчуття та сприйняття.   13,01     0,01      
Тема 8. Пам’ять і мислення.     13,02     0,02    
Тема 9. Уява та увага. Воля.   13,02     0,01      
Тема 10. Емоції та почуття.   15,02     0,01    
Усього годин     0,05    
Усього годин     0,11  

 

Самостійна робота

№ з/п Назва теми Кількість годин
Тема 1. Предмет психології.   7,2...
Тема 2.Історія розвитку психології.   7,2...
  Тема 3. Особистість.    
  Тема 4. Темперамент і характер.   7,2...
  Тема 5. . Види та рівні соціальних груп.. 7,2...
  Тема 7.Відчуття та сприйняття.   7,2...
  Тема 8. Памʼять і мислення   7,2...
  Тема 9. Уява та увага. Воля. 7,2...
  Тема 10. . Емоції та почуття.     7,2...

Індивідуальні завдання

Індивідуальні творчі завдання.

 

 

Методи навчання

 

Курс є лекційним.

Лекції – тематична лекція, лекція – узагальнення, проблемна лекція. Методи викладання матеріалу – пояснювально-ілюстративний, проблемно-дискусійний.

Методи контролю

Контроль знань студентів здійснюється такими засобами:

1. Усне опитування на початку лекцій.

2. Написання контрольних робіт.

3. Складання заліку.

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточне тестування та самостійна робота зал
Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2
   

 

Методичне забезпечення

1.

Рекомендована література


Читайте також:

  1. Базові емоції
  2. Емоції і їх функції в житті особистості
  3. Емоції і особистість
  4. Емоції очікування й прогнозу
  5. Емоції при патології
  6. Емоції та пам’ять
  7. Емоції та почуття
  8. Емоції та почуття відносно незалежні й самостійні явища.
  9. Емоції, їх вплив в діяльності особистості
  10. Емоції. Фізіологічний механізм емоцій
  11. Комунікативні емоції
  12. ЛОГІКА ТА ЕМОЦІЇ В ПРОМОВІ




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 9. Уява та увага. Воля. | МОДУЛЬ 1. ПСИХОЛОГІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.