МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МОДУЛЬ 1. ПСИХОЛОГІЯ
Тема 1. Вступ до психології. Психіка і свідомість Мета. Засвоєння сутності феномену психічного відображення, особливостей будови мозку людини, закономірностей перебігу різних форм розвитку психіки, сутності феномену свідомості. Зміст теми.Предмет і задачі психології. Етапи становлення психології як науки. Галузі психології. Методи психологічного дослідження. Визначення психіки .Механізм психічного відображення. Психіка як відображувальна властивість мозку. Рефлекторна природа психіки. Функції психіки. Будова нервової системи і мозку людини. Класифікація психічних явищ. Форми розвиток психіки: філогенез, антропогенез, соціогенез, онтогенез. Поняття про свідомість. Суспільно-історична природа свідомості. Структура свідо-мості. Основні поняття: психіка, відображення, психічні процеси, психічні стани, психічні властивості, розвиток психіки, філогенез, антропогенез, соціогенез, онтогенез, свідомість. Тема 2. Психологія особистості Мета. Засвоїти психологічну сутність понять «людина», «індивід», «особистість», «індивідуальність», «діяльність». Зміст теми.Поняття «людина», «індивід», «особистість», «індивідуальність»." Психологічна структура особистості (К.Платонов, З.Фрейд). Фактори розвитку особистості. Діяльність як свідома та цілеспрямована активність особистості. Основні поняття: індивід, людина, особистість, індивідуальність, фактори розвитку особистості, структура особистості, активність, діяльність, мета, результат, потреба, мотив, дія, операція. Тема 3. Інформаційна функція психіки (пізнавальні процеси) Мета. Засвоєння природи та механізмів перебігу різних видів пізнавальних процесів. Зміст теми.Перцептивні процеси як засіб чуттєвого пізнання. Відчуття і cприймання як акти перцепції. Властивості перцептивних процесів і пер-цептивних образів. Апперцепція. Засоби організації перцептивної діяльнос-ті. Мнемічна функція психіки (пам’ять) як засіб утворення та збереження досвіду особистості. Психологічні механізми різних видів пам’яті. Мислення діяльність як засіб раціонального пізнання. Змістові та операційні компоненти мислення. Види мислення. Етапи розв’язання мислительної задачі. Інтелект. Властивості інтелекту. Творча діяльність як засіб перетворення оточуючої дійсності. Роль уяви у творчій діяльності. Механізми творчої діяльності. Креативність особистості. Основні поняття: відчуття, сприймання, пам’ять, мислення, інтелект, уява, креативність. Тема 4. Регулятивна функція психіки (увага, емоції, воля) Мета.Засвоєння психологічних механізмів цілеполягання, довільності та саморегуляції. Зміст теми.Розуміння атенційної, емоційної та вольової регуляції. Увага. Види і властивості уваги. Довільність. Воля. Структура вольової дії. Вольові якості особистості. Емоційна регуляція діяльності як засіб встановлення адекватного взаємозв’язку з оточенням. Почуття. Емоції. Зв’язок емоцій з мотивацією особистості. Основні поняття:увага, довільність, воля, саморегуляція, вольова дія, емоції, почуття. Тема 5.Інструментальна функція психіки (темперамент, характер, здібності) Мета. Засвоїти психологічну сутність поняття «темперамент», «тип вищої нервової діяльності», характер, здібності, задатки. Зміст теми. Поняття про темперамент. Теорії темпераменту. Психологічна характеристика типів темпераменту. Властивості темпераменту. Поняття та психологічна природа характеру, його структура. Основні риси типового характеру. Акцентуація характеру. Поняття про здібності та задатки. Структура здібностей. Види здібностей. Індивідуальні відмінності у здібностях людей: обдарованість, талант, геніальність. Основні поняття: темперамент,тип вищої нервової діяльності, сила, врівноваженість та рухливість нервових процесів, властивості темпераменту, теорії темпераменту, типи темпераменту; характер, структура характеру, акцентуація характеру, властивості характеру; задатки, здібності, види здібностей, обдарованість, талант, геніальність. Читайте також:
|
||||||||
|