МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА НА V КУРСІ(освітньо–кваліфікаційний рівень: «спеціаліст») Педагогічна практика триває 4 тижні. Для студентів денного відділення проводиться у сьомому семестрі, а для заочного відділення – у восьмому семестрі. Ця практика передбачає виконання посадових обов’язків учителя біології та хімії, а також класного керівника в старшій ланці (10 – 11 класи) середнього загальноосвітнього навчального закладу. В програму педагогічної практики студентів цього курсу входить: 1. Знайомство з навчальним закладом, бесіди з директором, його заступниками, педагогом-організатором. 2. Ознайомлення зі шкільною документацією: класними журналами, особовими справами і медичними картками учнів. 3. Складання індивідуального плану навчально-виховної роботи на період педагогічної практики. 4. Вивчення класу, в якому студент буде проходити педагогічну практику, знайомство з роботою вчителів і класного керівника, бесіди з ними, вивчення планів їхньої роботи. 5. Відвідування уроків учителів у закріпленому за студентом класі, відвідування уроків учителів біології в інших класах та участь в їх обговоренні. 6. Виконання усіх функцій вчителя біології та хімії, класного керівника (куратора) в закріпленому за студентом класі. 7. Підготовка і проведення не менше 4 уроків біології і 4 уроків хімії різних типів з використанням різноманітних методів і засобів навчання. 8. Використання в навчально-виховному процесі різних форм навчання. 9. Проведення масового позакласного заходу з біології або хімії для учнів кількох класів. 10.Робота з учнями, які відстають у навчанні, відмінниками і зацікавленими біологією та хімією. 11. Робота з професійної орієнтації серед учнів.
ЗМІСТ ПРАКТИКИ Перший тиждень – етап пасивної педагогічної практики, він включає в себе: Ø знайомство з навчальним закладом; бесіди з директором та його заступниками, педагогом-організатором, з класним керівником того класу в якому студент буде проходити педагогічну практику; Ø знайомство і вивчення прізвищ та імен учнів класу; ознайомлення з особовими справами і медичними картками учнів, заповнення щоденника класного керівника; Ø складання індивідуального плану проходження педагогічної практики; Ø для ознайомлення з навчальним процесом у закріпленому класі, відвідування уроків учителів усіх предметів, які навчають цей клас; Ø з метою вивчення педагогічного досвіду та системи роботи на уроках відвідати не менше 5 уроків біології і 5 уроків хімії; Ø здійснення підбору літератури в бібліотеці навчального закладу, електронних ресурсів, дидактичного і роздавального матеріалу з предмету. З другого тижня – етап активної педагогічної діяльності студента-практиканта з виконання всіх функцій вчителя біології та класного керівника у закріпленому за ним класі, а саме: Ø проведення 4 уроків біології та 4 уроків хімії різних типів з використанням різноманітних методів і засобів навчання в закріпленому за студентом-практикантом класі; Ø проведення масового позакласного заходу з біології або хімії для учнів кількох класів; Ø допомога у проведені гурткової роботи і факультативних занять зі спеціальності в загальноосвітньому навчальному закладі; Ø проведення виховних заходів, класних годин тощо в закріпленому за студентом-практикантом класі; Ø робота з професійної орієнтації серед учнів загальноосвітнього навчального закладу; Ø участь у роботі шкільних методичних об’єднань вчителів, в нарадах класних керівників, засідань педагогічної ради навчального закладу; Ø аналіз власної педагогічної діяльності, роботи вчителів й інших практикантів. Читайте також:
|
||||||||
|