Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА НА V КУРСІ

(освітньо–кваліфікаційний рівень: «спеціаліст»)

Педагогічна практика триває 4 тижні. Для студентів денного відділення проводиться у сьомому семестрі, а для заочного відділення – у восьмому семестрі. Ця практика передбачає виконання посадових обов’язків учителя біології та хімії, а також класного керівника в старшій ланці (10 – 11 класи) середнього загальноосвітнього навчального закладу.

В програму педагогічної практики студентів цього курсу входить:

1. Знайомство з навчальним закладом, бесіди з директором, його заступниками, педагогом-організатором.

2. Ознайомлення зі шкільною документацією: класними журналами, особовими справами і медичними картками учнів.

3. Складання індивідуального плану навчально-виховної роботи на період педагогічної практики.

4. Вивчення класу, в якому студент буде проходити педагогічну практику, знайомство з роботою вчителів і класного керівника, бесіди з ними, вивчення планів їхньої роботи.

5. Відвідування уроків учителів у закріпленому за студентом класі, відвідування уроків учителів біології в інших класах та участь в їх обговоренні.

6. Виконання усіх функцій вчителя біології та хімії, класного керівника (куратора) в закріпленому за студентом класі.

7. Підготовка і проведення не менше 4 уроків біології і 4 уроків хімії різних типів з використанням різноманітних методів і засобів навчання.

8. Використання в навчально-виховному процесі різних форм навчання.

9. Проведення масового позакласного заходу з біології або хімії для учнів кількох класів.

10.Робота з учнями, які відстають у навчанні, відмінниками і зацікавленими біологією та хімією.

11. Робота з професійної орієнтації серед учнів.

 

ЗМІСТ ПРАКТИКИ

Перший тиждень – етап пасивної педагогічної практики, він включає в себе:

Ø знайомство з навчальним закладом; бесіди з директором та його заступниками, педагогом-організатором, з класним керівником того класу в якому студент буде проходити педагогічну практику;

Ø знайомство і вивчення прізвищ та імен учнів класу; ознайомлення з особовими справами і медичними картками учнів, заповнення щоденника класного керівника;

Ø складання індивідуального плану проходження педагогічної практики;

Ø для ознайомлення з навчальним процесом у закріпленому класі, відвідування уроків учителів усіх предметів, які навчають цей клас;

Ø з метою вивчення педагогічного досвіду та системи роботи на уроках відвідати не менше 5 уроків біології і 5 уроків хімії;

Ø здійснення підбору літератури в бібліотеці навчального закладу, електронних ресурсів, дидактичного і роздавального матеріалу з предмету.

З другого тижня – етап активної педагогічної діяльності студента-практиканта з виконання всіх функцій вчителя біології та класного керівника у закріпленому за ним класі, а саме:

Ø проведення 4 уроків біології та 4 уроків хімії різних типів з використанням різноманітних методів і засобів навчання в закріпленому за студентом-практикантом класі;

Ø проведення масового позакласного заходу з біології або хімії для учнів кількох класів;

Ø допомога у проведені гурткової роботи і факультативних занять зі спеціальності в загальноосвітньому навчальному закладі;

Ø проведення виховних заходів, класних годин тощо в закріпленому за студентом-практикантом класі;

Ø робота з професійної орієнтації серед учнів загальноосвітнього навчального закладу;

Ø участь у роботі шкільних методичних об’єднань вчителів, в нарадах класних керівників, засідань педагогічної ради навчального закладу;

Ø аналіз власної педагогічної діяльності, роботи вчителів й інших практикантів.



Читайте також:

  1. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  2. V. Вимоги безпеки під час екскурсій з біології та природознавства
  3. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  4. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  5. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  6. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  7. Валютні курси, платіжний баланс і міжнародна система валютних курсів.
  8. Величини, що вивчаються в курсі математики І – ІV класів
  9. Види валютних курсів
  10. Види туристсько-екскурсійних організацій.
  11. Визначення та аспекти екскурсії
  12. Визначення та аспекти екскурсії




Переглядів: 397

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА НА IV КУРСІ | ОБЛІК І ОЦІНКА РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.