Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОБЛІК І ОЦІНКА РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ

 

Ö Поточний контроль за роботою студентів-практикантів здійснюється старостою групи, груповим і факультетським керівником, деканатом.

 

Документація, яку веде студент на практиці:

ü Індивідуальний план роботи студента на період педагогічної практики.

ü Педагогічний щоденник.

ü Щоденник класного керівника.

 

Ö Протягом терміну практики груповий методист відвідує уроки студентів, організовує їх обговорення та аналіз, виставляє поточні оцінки за проведені уроки.

Ö Виконане психолого-педагогічне завдання за 3 дні до завершення практики надається для перевірки та оцінювання викладачами кафедри педагогіки та психології ЗНУ (Факультет соціальної педагогіки і психології, 8 корпус ЗНУ, вул. Гоголя, буд. 118, кабінет 221; телефон – (0612) 62-71-61).

Ö По завершенню педагогічної практики студенти в зазначений термін подають факультетському керівникутеку (папку) зі звітною документацією:

Тека звітної документації до диференційованого заліку з педагогічної практики для студентів-бакалаврів складається з наступних документів, які розташовуються в наступному порядку:

1. Відомість-характеристика.

2. Контрольно-оцінювальний лист результатів.

3. Індивідуальний план.

4. Педагогічний щоденник.

5. Звіт про проходження педагогічної практики@.

6. Розгорнутий план-конспект уроку, оформлений згідно вимог@.

7. Самоаналіз залікового уроку з біології@.

8. Сценарій позакласного заходу з біології зі стислим аналізом вчителя біології@.

9. Самоаналіз позакласного заходу з біології@.

10. Сценарій позакласного виховного заходу зі стислим аналізом класного керівника або заступника директора з виховної роботи@.

11. Самоаналіз позакласного виховного заходу@.

Тека звітної документації до диференційованого заліку з педагогічної практики для студентів-спеціалістів складається з наступних документів, які розташовуються в наступному порядку:

1. Відомість–характеристика.

2. Контрольно-оцінювальний лист результатів.

3. Індивідуальний план.

4. Педагогічний щоденник.

5. Звіт про проходження педагогічної практики@.

6. Розгорнутий план-конспект уроку біології, оформлений згідно вимог@.

7. Самоаналіз залікового уроку з біології@.

8. Сценарій позакласного заходу з біології зі стислим аналізом вчителя біології@.

9. Самоаналіз позакласного заходу з біології@.

10. Сценарій позакласного виховного заходу зі стислим аналізом класного керівника або заступника директора з виховної роботи@.

11. Самоаналіз позакласного виховного заходу@.

Ö Документи, позначені в наведених переліках позначкою @ можуть надаватися в електронному вигляді на CD- або DVD-диску.

Ö На підставі всіх поданих документів, результатів роботи студента з груповим керівником та захисту звіту приймається рішення комісії керівників практики про виконання програми і виставлення оцінки.

Ö Облік та оцінка результатів роботи завершується на підсумковій конференції з педагогічної практики. Оцінка за практику вноситься в заліково-екзаменаційну відомість і в залікову книжку студента за підписами членів комісії. Оцінка студента за практику враховується стипендіальною комісією при визначенні розміру стипендії разом з його оцінками за результатами підсумкового сесійного контролю.

Ö Студенту, який не виконав програму практики без поважних причин може бути надано право проходження практики повторно при виконанні умов, визначених вищим навчальним закладом. Студент, який в останнє отримав негативну оцінку з практики в комісії, відраховується з вищого навчального закладу.(Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України /Наказ Міністерства освіти України від 8 квітня 1993 р. - №93)

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА НА V КУРСІ | ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.072 сек.