МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОБЛІК І ОЦІНКА РОБОТИ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ
Ö Поточний контроль за роботою студентів-практикантів здійснюється старостою групи, груповим і факультетським керівником, деканатом.
Документація, яку веде студент на практиці: ü Індивідуальний план роботи студента на період педагогічної практики. ü Педагогічний щоденник. ü Щоденник класного керівника.
Ö Протягом терміну практики груповий методист відвідує уроки студентів, організовує їх обговорення та аналіз, виставляє поточні оцінки за проведені уроки. Ö Виконане психолого-педагогічне завдання за 3 дні до завершення практики надається для перевірки та оцінювання викладачами кафедри педагогіки та психології ЗНУ (Факультет соціальної педагогіки і психології, 8 корпус ЗНУ, вул. Гоголя, буд. 118, кабінет 221; телефон – (0612) 62-71-61). Ö По завершенню педагогічної практики студенти в зазначений термін подають факультетському керівникутеку (папку) зі звітною документацією: Тека звітної документації до диференційованого заліку з педагогічної практики для студентів-бакалаврів складається з наступних документів, які розташовуються в наступному порядку: 1. Відомість-характеристика. 2. Контрольно-оцінювальний лист результатів. 3. Індивідуальний план. 4. Педагогічний щоденник. 5. Звіт про проходження педагогічної практики@. 6. Розгорнутий план-конспект уроку, оформлений згідно вимог@. 7. Самоаналіз залікового уроку з біології@. 8. Сценарій позакласного заходу з біології зі стислим аналізом вчителя біології@. 9. Самоаналіз позакласного заходу з біології@. 10. Сценарій позакласного виховного заходу зі стислим аналізом класного керівника або заступника директора з виховної роботи@. 11. Самоаналіз позакласного виховного заходу@. Тека звітної документації до диференційованого заліку з педагогічної практики для студентів-спеціалістів складається з наступних документів, які розташовуються в наступному порядку: 1. Відомість–характеристика. 2. Контрольно-оцінювальний лист результатів. 3. Індивідуальний план. 4. Педагогічний щоденник. 5. Звіт про проходження педагогічної практики@. 6. Розгорнутий план-конспект уроку біології, оформлений згідно вимог@. 7. Самоаналіз залікового уроку з біології@. 8. Сценарій позакласного заходу з біології зі стислим аналізом вчителя біології@. 9. Самоаналіз позакласного заходу з біології@. 10. Сценарій позакласного виховного заходу зі стислим аналізом класного керівника або заступника директора з виховної роботи@. 11. Самоаналіз позакласного виховного заходу@. Ö Документи, позначені в наведених переліках позначкою @ можуть надаватися в електронному вигляді на CD- або DVD-диску. Ö На підставі всіх поданих документів, результатів роботи студента з груповим керівником та захисту звіту приймається рішення комісії керівників практики про виконання програми і виставлення оцінки. Ö Облік та оцінка результатів роботи завершується на підсумковій конференції з педагогічної практики. Оцінка за практику вноситься в заліково-екзаменаційну відомість і в залікову книжку студента за підписами членів комісії. Оцінка студента за практику враховується стипендіальною комісією при визначенні розміру стипендії разом з його оцінками за результатами підсумкового сесійного контролю. Ö Студенту, який не виконав програму практики без поважних причин може бути надано право проходження практики повторно при виконанні умов, визначених вищим навчальним закладом. Студент, який в останнє отримав негативну оцінку з практики в комісії, відраховується з вищого навчального закладу.(Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України /Наказ Міністерства освіти України від 8 квітня 1993 р. - №93)
Читайте також:
|
||||||||
|