МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
This publication was supported under a grant funded by the Program of Individual Research of The John and Catherine MacArthur Foundation (grant N 03-77894-000-GSS). 58 страница2.Какие из перечисленных ниже компьютерных игр Вам нравятся больше всего (назовите не более трех) ?
3.В фильмах, телепередачах, компьютерных играх каких стран, по вашему мнению, содержится наибольшее число сцен насилия?
4.Жанры каких фильмов, телепередач, компьютерных игр, по Вашему мнению, наиболее часто сочетаются с изображением сцен насилия?
5.Темы каких фильмов, телепередач, компьютерных игр, по Вашему мнению, наиболее часто сочетаются с изображением сцен насилия?
6.Главные герои каких фильмов Вам нравятся?
7.Какие черты характеров героев фильмов, указанных в вопросе 6, Вам нравятся?
8.В чем Вы хотели бы походить на героев фильмов, указанных в вопросе 6?
Раздел 2. Отношение учащихся к насилию на экране, причины и следствия их контакта с экранным насилием. 9.Привлекают ли Вас сцены насилия на экране?
10.Что именно привлекает Вас в сценах насилия на экране?
11.Что именно отталкивает Вас в сценах насилия на экране?
12.С кем Вы предпочитаете смотреть сцены насилия на экране?
13. Вы смотрите сцены насилия на экране:
14.В каком состоянии Вы обычно находитесь после просмотра сцен насилия на экране?
15.Как долго Вы размышляете о сценах насилия, увиденных на экране?
16.Обсуждаете ли Вы с кем-либо сцены насилия на экране?
17.С кем Вы предпочитают обсуждать сцены насилия на экране? Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|