Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бланк опитувальника

Інструкція.Вам буде запропоновано деяку кількість питань; щодо яких слід відповідати по черзі, не повертаючися до попередніх відповідей. Не треба витрачати час на обмірковування. Пропускати питання не можна. Давайте тільки одну відповідь на кожне твердження.

Питання Зовсім незгодний Скоріше, незгодний Ні те, ні інше Скоріше, згодний Повністю згодний
1. Коли я плачу, я завжди знаю, чому          
2. Мрії – це втрата часу          
3. Я хотів би бути не таким сором’язливим          
4. Я часто вагаюсь визначити, що я почуваю          
5. Я часто мрію про майбутнє          
6. Мені здається, я здатний заводити друзів так само легко, як і інші          
7. Знати, як вирішувати проблеми, більш важливо, ніж розуміти причини цих рішень          
8. Мені важко знаходити правильні слова для моїх почуттів          
9. Мені подобається ставити людей до відома про свою позицію з тих або інших питань          
10. У мене бувають фізичні відчуття, які незрозумілі навіть лікарям          
11. Мені недостатньо знати, що щось привело до такого результату, мені необхідно знати, чому і як це відбувається          
12. Я здатний із легкістю описати свої почуття          
13. Я волію аналізувати проблеми, а не просто їх описувати          
14. Коли я розстроєний, я не знаю, чи я сумний, переляканий, чи злий          
15. Я часто даю волю уяві          
16. Я проводжу багато часу в мріях, коли не зайнятий нічим іншим          
17. Мене часто спантеличують відчуття, що з'являються в моєму тілі          
18. Я рідко мрію          
19. Я надаю перевагу тому, щоб усе йшло саме собою, ніж розуміти, чому відбулося саме так          
20. У мене бувають почуття, яким я не можу дати цілком точне визначення          
21. Дуже важливо вміти розбиратися в емоціях          
22. Мені важко описувати свої почуття стосовно людей          
23. Люди мені кажуть, щоб я більше виражав свої почуття          
24. Слід шукати більш глибокі пояснення того, що відбувається          
25. Я не знаю, що відбувається в мене всередині          
26. Я часто не знаю, чому я гніваюся          

Читайте також:

  1. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
  2. Бланк відповідей
  3. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
  4. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  5. Бланк документа
  6. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.
  7. Бланк документа, вимоги, що пред’являються до нього
  8. БЛАНК ЗАВДАННЯ НА КУРСОВЕ ПРОЕКТУВАННЯ
  9. БЛАНК К МЕТОДИКЕ «КОРРЕКТУРНАЯ ПРОБА»
  10. Бланк опитувальника
  11. Бланк опитувальника




Переглядів: 682

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗАХВОРЮВАНЬ ЕНДОКРИННОЇ, ІМУННОЇ ТА НЕРВОВОЇ СИСТЕМ | Оцінка результатів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.