Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Опитувальник для хворих на виразковий коліт

1. Чи можете Ви іноді сказати про себе, що «наклали в штани від страху»? Чи дозволяєте Ви іноді подіям «іти своєю чергою»? Чи можете Ви згадати ще які-небудь прислів'я й приказки щодо Вашого захворювання? Що це за прислів'я?

2. Хто повідомив Вам про Вашу хворобу?

3. Чи регулярно Ви приймаєте призначені Вам ліки? Чи знаєте Ви, як вони діють, на що Ви можете від них очікувати і які можливі побічні ефекти?

4. Спілкуючися з колегами, співробітниками, начальством, чи досить часу Ви приділяєте тому, щоб уважно вислухати, спокійно все зважити й «переварити», перш ніж почнете «аналізувати»?

5. Чи є у Вас колеги, які Вам «не до вподоби»?

6. Чи професійні проблеми є для Вас «важко перетравлюваними» або лежачими «каменем у Вас у шлунку»? Якого роду ці проблеми? Яких актуальних здатностей (мікротравм) вони стосуються?

7. Як впливає Ваше захворювання на Вашого партнера, Вашу родину й інші міжособистісні відносини? Як впливають Ваш партнер і Ваша родина на Ваше захворювання?

8. Чи задоволені Ви відносинами з партнером?

9. Чи часто Ви буваєте з партнером «кислим» (розуміючи шлункову кислоту)?

10. Чи відчуваєте Ви себе спустошеним?

11. Чи уникаєте Ви різних зіткнень через страх перед можливими наслідками (чемність) або намагаєтеся відкрито висловлювати свою думку?

12. Чи переживали Ви в останні п’ять років розлуку з ким-небудь у результаті розлучення, переселення, смерті? Чи є у Вас страх втратити когось із близьких Вам людей?

13. Що для Вас є сенсом життя (стимул, мета, мотивація, життєвий план, зміст хвороби й смерті, життя після смерті)?

14. Чи можете Ви сприймати своє страждання як шанс пізнати невідомі дотепер сфери (тіло / відчуття, професія / діяльність, контакти, фантазія / майбутнє)?

15. Які з цих питань / тем особливо зацікавили Вас?

 


Читайте також:

  1. Алгоритм вибору хворих для обов’язкового направлення до лікаря
  2. Бальна оцінка стану хворих на муковісцидоз
  3. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  4. Бланк опитувальника
  5. Бланк опитувальника
  6. Бланк опитувальника
  7. ГЛІКОЛІТИЧНА СИСТЕМА
  8. Гліколітичний механізм ресинтезу АТФ
  9. Годування тяжкохворих.
  10. Гострий коліт.
  11. Гострий коліт.
  12. Гранична (пікова) та допустима частоти серцевих скорочень хворих з різним адаптаційного потенціалу серцево-судинної системи та різного віку при тривалому навантаженні




Переглядів: 407

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опитувальник для тих, хто страждає на ожиріння | Опитувальник для людей із жовчокам'яною хворобою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.