Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПАМ’ЯТКА

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Т.М. Чиженок, Ю.О. Коваленко

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

З ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ

Для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки

«Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Спорт»

 

 

Затверджено

вченою радою ЗНУ

Протокол № 3 від29.10.2013 р.

Запоріжжя


УДК : 378. 147. 4 : (076)

ББК : Ч486.73 я 73

Чиженок Т.М., Коваленко Ю.О. Методичні рекомендації з організації та проведення педагогічної практики в загальноосвітній школі для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Спорт». – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – 84 с.

 

 

У виданні викладено практичні матеріали і документація – результат багаторічної творчої роботи з організації і проведенню виробничої педагогічної практики колективу державної освітньої установи – Запорізького національного університету, факультету фізичного виховання, кафедри теорії та методики фізичної культури і туризму.

Методичні рекомендації призначені для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Спорт».

Рецензент А.П. Конох

Відповідальний за випуск Ю.О. Коваленко


ЗМІСТ

 

Пам’ятка студентові-практикантові...................................
Посадова інструкція вчителя фізичної культури.........
1. Мета, завдання і організація виробничої педагогічної практики..................................................................
2. Обов’Язки студентів-практикантів....................................
3. Зміст роботи студентів з розділів педагогічної практики................................................................................................
4. Залікова документація з педагогічної Практики.....
5. Зразки оформлення документації з виробничої педагогічної практики..................................................................
5.1. Індивідуальний план студента на період педагогічної практики...
5.2. Методика складання плану-конспекту уроку з фізичної культури в загальноосвітній школі...........................................................................
5.3. Схема плану-конспекту уроку з фізичної культури........................
5.4. Методика побудови фізіологічної кривої уроку фізичної культури............................................................................................
5.5. Методика проведення хронометражу уроку фізичної культури....
5.6. Технологічні карти аналізу уроку фізичної культури
5.7. Приблизна схема проведення педагогічного аналізу уроку фізичної культури............................................................................
5.8. Експрес-карта аналізу і оцінки уроку фізичної культури практиканта......................................................................................
5.9. Педагогічна оцінка уроку фізичної культури...................................
5.10. Самоаналіз уроку фізичної культури..............................................
5.11. Орієнтовні плани-конспекти уроку фізичної культури.................
5.12. Форми фізичного виховання протягом навчального дня школярів............................................................................................
5.13. Методика проведення рухливих ігор на перервах.........................
5.14. Спортивна година в групах подовженого дня................................
5.15. Протокол тестування фізичної підготовленості школярів............
5.16. Орієнтовна схема звіту про педагогічну практику студента-практиканта......................................................................................
6. Критерії оцінювання діяльності студентів у період виробничої педагогічної практики............................
7. Орієнтовний план індивідуальної роботи студента-практиканта на період практики..........
8. Функції керівника практики..................................................
9. Схема звіту факультетського керівника про підсумки педагогічної практики студентів у школі..............................................................................................
ЛІТЕРАТУРА.............................................................................................

ВСТУП

Виробнича педагогічна практика є складовою частиною навчального плану підготовки студентів факультету фізичного виховання, напрямів підготовки «Фізичне виховання», «Здоров’я людини», «Олімпійський і професійний спорт». Програма виробничої педагогічної практики спрямована на підготовку бакалаврів фізичного виховання і спорту. У системі професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту вирішальна роль належить виробничій педагогічній практиці, яка проводиться у загальноосвітніх школах.

Педагогічна практика є однією з головних складових| професійно-педагогічної підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності вчителя фізичної культури. Сутність цієї практики полягає в тому, щоб|аби| студент – майбутній вчитель під час навчання під керівництвом викладача (методиста) і за певною програмою самостійно брав участь в майбутній професійній діяльності.

Терміни проведення і тривалість практики обумовлені необхідністю забезпечення зв’язку між теоретичними знаннями студентів і практичними уміннями в реалізації завдань фізичного виховання.

Студенти проходять педагогічну практику згідно програм з педагогічної практики та виконують завдання з теорії та методики фізичного виховання, гігієни, педагогіки та психології.

Основною умовою ефективності практики є реалізація принципів теоретичної обґрунтованості, комплексного підходу до її змісту та організації, безперервності, систематичності.

У методичних рекомендаціях розглядаються мета, завдання практики, її зміст, надаються методичні матеріали оформлення документації з практики студентам. Методичний матеріал студенти можуть використовувати вподовж педагогічної практики: надані зразки оформлення щоденника педагогічної практики, індивідуального плану роботи, методика проведення гімнастики перед уроками, рухливих перерв, уроку фізкультури, спортивного часу у групі продовженого дня, критерії педагогічного контролю уроку фізичної культури – хронометраж, фізіологічна крива уроку, педагогічний аналіз тощо.

Методичні рекомендації складені відповідно до вимог Державних освітніх стандартів рівня підготовки фахівців за напрямом «Фізичне виховання».

Практичні матеріали і документація, що розміщені в посібнику, – результат багаторічної творчої роботи з організації і проведенню виробничої педагогічної практики колективу в державної освітньої установи – Запорізького національного університету, факультету фізичного виховання, кафедри теорії та методики фізичного виховання і спорту.

 

ПАМ’ЯТКА

студентові-практикантові

 

В період педагогічної практики в загальноосвітній школі студент зобов’язаний підкорятися правилам внутрішнього розпорядку школи, розпорядженням директора школи, завідувача навчальною частиною, керівників практики і старости групи.

 

Студент несе відповідальність за виконувану їм роботу і її результати нарівні з штатними працівниками базової школи.

 

Студент зобов’язаний строго дотримувати трудову дисципліну, повністю виконувати завдання, передбачені програмою практики за фахом; ретельно готуватися до кожного уроку та інших видів навчально-виховної роботи; відвідувати відкриті уроки, методичні заняття.

 

Студент зобов’язаний щодня бувати в школі і витрачати на усі види діяльності (проведення уроків, складання конспектів, спостереження і аналіз уроків та ін.) не менше 6 годин в день.

 

За результатами практики студент отримує диференційований залік. Залік складається з оцінок за усіма видами діяльності по програмі практики. Загальна позитивна оцінка можлива лише при виконанні усіх програмних завдань. Невиконання або незадовільна оцінка за будь-який вид діяльності (наприклад, за ведення виховної роботи) не дає можливості поставить студентові загальну позитивну оцінку.

 

Враховується також об’єм усієї виконаної на практиці роботи. Загальна оцінка роботи студента виводиться в результаті обговорення і узгодження думок керівників практики (методиста, учителя фізичної культури, класного керівника, викладачів інших кафедр, що беруть участь в практиці).

 


Читайте також:

  1. Гетьман Пилип Орлик. Конституція 1710 р. – видатна пам’ятка суспільно-політичної думки України XVIII ст.
  2. ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ
  3. Пам’ятка для складання Статуту організації
  4. Пам’ятка учня про правила проведення дискусії
  5. Руська Правда — видатна пам’ятка давньоруського права




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Определить значение логического выражения при | ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.