МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фізичні вправи, ігриI. Вправи з малим м’ячем
1. Підкидати м’яч і ловити двома руками. 2. Те саме, але лівою або павою рукою. 3. Те саме, але під час польоту м’яча зробити один, або два, або три оплески в долоні. 4. Те саме, але підкидати із-за спини, а ловити перед собою. 5. Підкидати м’яч у гору і ловити його після відскоку на рівні голови (грудей, пояса, колін) спочатку двома, а потім однією рукою. 6. Підкинути м’яч угору, присісти і торкнутись підлоги однією (а потім двома руками) й упіймати м’яч. 7. Перекинути м’яч над головою з лівої руки в праву і навпаки. 8. Кинути м’яч об стінку і спіймати його після відскоку. 9. Те само, але після підскоку від підлоги. 10. Кидки м’яч об стінку на дальність відскоку. 11. Кинути м’яч об землю так, щоб він відскочив якомога вище від землі й упіймати його. 12. Підкинути м’яч правою рукою за спиною над собою і впіймати його обома руками. 13. Те саме лівою рукою. 14. Затиснути м'яч ступнями, стрибком підкинути його і впіймати обома руками. 15. Те саме однією рукою. 16. Підкинути м’яч, зробити поворот на 360° і впіймати його. II. Вправи з великим м’ячем 1. Передача м’яча з рук в руки: в шерензі, по колу; в колоні праворуч, ліворуч, над головою, між ногами. 2. Перекочування м’яча один одному по підлозі в двох шеренгах на відстані 2-3 м між ними. 3. Підкинути м’яч угору і впіймати його обома руками. 4. Те саме, але після присідання. 5. Підкидання м’яча угору і ловіння його після повороту кругом і на 360°. 6. Підкидання м’яча угору і ловіння його після хлопка в долоні, або декілька хлопців. 7. Підкидання м’яча угору і ловіння його після присідання. 8. Те саме, але після торкання підлоги однією або обома руками. 9. Перекидання м’яча, стоячи в колі, праворуч і ліворуч. 10. Перекидання м’яча один одному знизу, від грудей або із-за голови. 11. Затиснути м’яч ступнями. Кидки м’яча вперед. 12. Підкидання м’яча вгору із-за спини однією або обома руками. 13. В. п. – вузька стійка, м’яч в руках за спиною. Нахиляючись вперед, підкинути м’яч угору і спіймати його. 14. В. п. – широка стійка, руки вперед з м’ячем. Нахиляючись вперед, кидок м’яча між ногами партнеру. III. Вправи з короткою скакалкою 1. Обертання скакалки з виконанням стрибків на обох ногах, на одній нозі та з міжскоком. 2. Обертання скакалки вперед (назад) перехресно зі стрибками через неї. 3. Обертання скакалки з виконанням стрибків на одній нозі, друга нога пряма вперед або назад, в бік. 4. Біг з обертанням скакалки на два кроки. 5. Стрибки з обертанням скакалки удвох, стоячи боком один до одного, узявшись піт руки. Скакалку обертати вільними руками. 6. Обертання скакалки вперед (назад) і стрибки через неї вдвох (партнер стоїть попереду або позаду). 7. Подвійне обертання скакалки вперед (назад) на один стрибок. 8. Обертання скакалки в горизонтальній площині над підлогою і стрибки через неї. IV. Вправи з довгою скакалкою 1. Обертання скакалки удвох зі зміною темпу (швидкості) обертання. 2. Обертання скакалки удвох, перекладаючи її з правої руки в ліву і навпаки. 3. Пробігання під скакалкою, що обертається, з різним положенням рук. 4. Пробігання під скакалкою, що обертається, по діагоналі (під гострим кутом до лінії, яка з’єднує ведучих). Початок довільний. 5. Те саме, але через зазначене число обертів скакалки. 6. Пробігання по прямій під скакалкою, що обертається. Початок довільний. 7. Те саме, але за сигналом учителя. 8. Вбігання під скакалку, що обертається, з виконанням деяких стрибків (2-6) з наступним вибіганням. 9. Те саме, але з поворотом на 90°, 180°, 360°. 10. Пробігання під скакалкою, що обертається, вдвох (втрьох), тримаючись за руки. 11. Стоячи перед скакалкою, що обертається, в колоні по одному почергове пробігання під скакалкою через кожні 2 або 3 оберти. 12. Те саме, але на кожен оберт скакалки. V. Вправи з гімнастичними палицями 1. Балансування палицею, тримаючи її вертикально на долоні або на пальці правої (лівої) руки. 2. Стоячи спиною один до одного, руки вгору хватом палицю за кінці. Рухом рук вліво (вправо) і переступанням ніг зробити поворот на 360° і повернутись у вихідне положення. 3. В. п. – стійка, руки вгору хватом палицю за кінці. 1-2-3 – нахил уперед покласти палицю; 4 – в. п.; 5-7 – пружинні нахили вперед – узяти палицю в руки; 8 – в. п. 4. В. п. – вузька стійка, палка вертикально попереду хватом за верхній кінець. Відпустити палицю, швидко зробити перемах правою ногою над палицею і спіймати її, не допустивши, щоб палиця впала або змістилася з точки опори. 5. Те саме лівою ногою. 6. Те саме з поворотом на 360°. 7. В. п. – вузька стійка, руки вперед, хватом палицю за кінці. Швидко перевести палицю за спину. 8. Те саме, але зменшуючи відстань між руками. 9. Те саме – вузька стійка, руки вперед, хватом палицю за кінці. У стрибку перевести палицю за спину і навпаки. 10. Вправи з партнером. В. п. – стійка лівою (правою), руки вперед хватом палицю за кінці. Перший намагається перевести палицю у вертикальне положення. Другий намагається зберегти положення палиці. 11. В. п. – вузька стійка, руки вперед хватом за нижній кінець палиці обома руками (палиця вертикально). Нахилитись назад, торкнутись палицею підлоги і повернутись у вихідне положення. 12. В. п. – вузька стійка. Почергове присідання на одній нозі, друга – пряма вперед, з опорою однією рукою на палицю. VI. Вправи з обручем 1. На рівному майданчику кидають обруч так, щоб він пролетів уперед і повернувся назад. 2. Пробігання через обруч, що повільно котиться по прямій. 3. Стрибок вгору прогнувшись ноги нарізно над обручем, що котиться назустріч. 4. Обертати обруч правою (лівою) рукою в різних площинах (перед собою, збоку, над головою). 5. Обертати обруч навколо шиї, пояса. 6. Покотити обруч вперед наздогнати його і перестрибнути способом «переступання». 7. Біг в обручі вдвох обличчям вперед, тримаючись попід руки; обличчям один до одного або спиною – галопом (приставними кроками). VII. Групові вправи в шерензі, колоні, колі 1. Стоячи в шерензі (не менше 3-х учнів), поклавши руки на плечі один одному. Ходьба стройовим кроком, зберігаючи рівняння. 2. Те саме, але приставними кроками вліво або вправо. 3. Те саме, але стрибками вперед або назад. 4. Те саме, але з нахилами вперед і назад на кожні чотири рахунки. 5. Стоячи в шерензі, узятись за руки. 1-3 – три пружинні нахили вперед; 4 – в. п.; 1-3 – руки вгору, прогнутись; 4 – в. п. 6. Стоячи в шерензі, учні розраховуються на перший-другий і беруться за руки. 1-2 – перші номери нахиляються вперед, другі назад; 3-4 – в. п. На наступні чотири рахунки – навпаки. 7. Стоячи в шерензі, поклавши руки на плечі партнерів. Учні на визначену кількість рахунків, починаючи з правого флангу, роблять нахил вперед з відставанням один від одного на один або два рахунки, а потім, послідовно випрямляючись, знову нахиляються з тим же відставанням, створюючи «хвилю». 8. Стоячи в шеренгах (наприклад, по 16 учнів у кожній) команди розраховуються за порядком. Учні у кожній шерензі з 1 по 8 виконують поворот кругом. За сигналом вчителя, учні кожної команди беруться за руки (або руки на плечі) і, зберігаючи рівняння, рухаються стройовим кроком, окреслюючи коло. Перемагає та команда, яка найбільш точно окреслила коло, наприклад, за 30 с або за 1 хв. Враховується також збереження рівняння під час ходьби. 9. Стоячи в колонах упритул один до одного, узявшись руками за пояс партнера, що стоїть попереду. Ходьба. 10. Стоячи в колонах, руки на плечі партнера, що стоїть попереду. Ходьба. 11. Стоячи в колоні по одному (не менше 30 учнів), поклавши руки на плечі партнеру, що стоїть попереду. Послідовні нахили вліво і вправо, створюючи таким чином зигзагоподібну «хвилю». 12. Те саме, але послідовне присідання і піднесення, позначаючи таким чином вертикальну «хвилю». 13. Стоячи в колонах (по 8-10 учнів) у присіді, поклавши руки на плечі партнеру або. тримаючись обома руками за пояс партнера. Ходьба в ногу – «Каченята». 14. Те саме, але стрибками. 15. Стоячи в колонах на відстані кроку один від одного, ліва рука вперед на плече партнера, права нога зігнута назад і підтримується знизу за стопу партнером, що стоїть позаду. Одночасні стрибки з просуванням вперед. 16. Танець «Лєтка-єнка». 17. Учні шикуються в коло і розраховуються на перший-другий. Перші номери кладуть руки на плечі другим. Другі беруться за руки і садять на них перші номери. За командою вчителя другі номери приставними кроками рухаються по колу вліво. Потім навпаки і вправо. 18. Те саме, але бігом. 19. Стоячи в колі, учні розраховуються на перший-другий. Перші номери кладуть руки на плечі другим. За командою вчителя перші номери виконують кут у висі і утримують це положення 3-4 с. Потім – навпаки. Те саме, але на 2 рахунки присісти і на 2 рахунки встати. 21. Стоячи в колі – руки на плечі один одному. 1-2 – глибокий присід; 3 – вистрибнути вгору; 4 – в. п. 22. Стоячи в колі, узявшись за руки, учні розраховуються на перший-другий. 1-3 – перші номери нахиляються вперед, другі – назад; 4 – в. п. Потім навпаки. VIII. Змагання 1. Ходьба із заплющеними очима. В центрі спортивного майданчика креслять два концентричні кола радіусом 2 і 10 м. З інтервалом 2-3 метри учні шикуються біля лінії зовнішнього кола обличчям до центру. По команді вчителя всі учні одночасно із заплющеними очима починають рухатись до центру. Перемагає той учень, який зупиниться найближче до лінії внутрішнього кола. 2. Те саме, але рух спиною вперед. 3. Швидка ходьба. Визначають дистанцію 25-30 м, яку учні повинні подолати тільки швидкою ходьбою. Перемагає той, хто не побіжить і першим подолає дистанцію. 4. Біг. Хто швидше пробіжить 30, 60 і 100 м. 5. Потрійний стрибок з місця. Перемагає той, хто стрибне якнайдалі. 6. Багатоскоки (8 стрибків з ноги на ногу). Учасник змагання стає перед лінією старту і робить 8 стрибків. Перемагає той, хто подолає найдовшу відстань. 7. «Хто далі стрибне?» 2-3 команди розташовуються на лінії старту в колони по одному паралельно одна до одної. Направляючі кожної команди стрибають у довжину з місця. Місце приземлення фіксується по п'ятах. З місця приземлення першого, стрибає другий учасник, потім третій і т.д. Перемагає та команда, яка змогла просунутись далі за інших. 8. Бій півнів. Двоє учнів стають у коло один напроти одного, згинають одну ногу і схрещують руки на грудях. За командою вони наскакують один на одного, намагаючись виштовхнути супротивника з кола. Хто вийде з кола або торкнеться підлоги зігнутою ногою, той програє. 9. Сядьте вдвох. Двоє стають спинами один до одного, зачіплюються руками і в такому положенні повільно опускаються і сідають на підлогу. Потім вони так само повільно піднімаються, щільно притискуючись спинами один до одного. Перемагають ті, хто найбільшу кількість разів зробить цю вправу. 10. «Присядка». Учень сідає на ступню однієї ноги, а другу ногу випрямляє вперед, спираючись п'яткою на підлогу. Підскоки зі зміною положення ніг. Перемагає той, хто зробить найбільшу кількість підскоків і не торкнеться землі рукою (руками). 11. Перетягування в парах. У центрі майданчика проводять нейтральну лінію. Праворуч і ліворуч від неї паралельно на відстані 2-3 м проводять лінії «домів». Змагаються дві команди, які мають однакове число гравців. Вони шикуються в шеренгу один напроти одного, беруться за праві руки (бажано за зап’ястя), ліві відводять за спину і починають тягнути один одного до себе, намагаючись перетягнути за лінію свого «дому». Змагання закінчується після того, як усі гравці будуть перетягнуті в той або інший бік. Перемагає та команда, яка зуміє перетягнути більше суперників за лінію свою «дому». 12. Зруш з місця. Двоє учнів стають обличчям один до одного, роблять крок уперед і беруться за руки. За командою вчителя намагаються зрушити з місця один одного. Програє той, хто зробить крок у будь-якому напрямку і будь-якою ногою. 13. Підтягування у висі. Хто найбільшу кількість разів підтягнеться, той перемагає. 14. Те саме, але підтягування у висі лежачи. 15. Стрибок у довжину з місця Хто стрибне якнайдалі, той перемагає. 16. Кут в упорі. Хто найдовше утримає кут в упорі, той перемагає. 17. Те саме, але кут у висі. IX. Конкурси 1. Хто найгнучкіший? У напівприсяді, узявшись руками за носки ніг, перестрибнути через лінію (мотузку, гілочку і т.д.), не відпускаючи їх у момент стрибка. 2. Стоячи, руки в боки, нахилитись уперед так, щоб, не зігнувши ноги, торкнутись лобом колін. 3. Хто найспритніший? Стоячи, ноги нарізно, узяти в руки по м'ячу (малий м'яч, футбольний, волейбольний, мішечки з піском і т.д.) і підкинути їх так, щоб з лівої руки м'яч потрапив у праву і навпаки. 4. Вихідне положення те саме, але з поворотом на 180°, 360° з підкиданням м'ячів угору. 5. Хто найсильніший? Згинання і розгинання рук в упорі лежачи. Перемагає той, хто за 30 с зробить найбільшу кількість разів. 6. Стоячи, руки вперед, присісти на одній нозі, друга пряма вперед і стати. Перемагає той, хто найбільшу кількість разів зробить цю вправу. 7. Хто найстрибучіший? Стрибок у висоту з місця. Перемагає той, хто найвище підстрибне. Стрибок виконують біля вертикальної сантиметрової планки. Перед стрибком учень стає біля планки і піднімає руки вгору. Визначають висоту піднятої руки і результат після вистрибування. Переможця визначають за найбільшою різницею результатів. 8. Стрибок у довжину спиною вперед. Учень стає п'ятами до стартової лінії і стрибає спиною вперед. Перемагає той, хто покаже найкращий результат. X. Естафети 1. Лінійна естафета з предметом (м'яч, обруч, булава, скакалка, естафетна паличка і т. д.). 2-3 команди шикуються в колони по 5-10 чоловік. Від лінії старту на відстані 10-15 м ставлять стояки. По команді «Руш!» — направляючі від кожної команди біжать до стояка, оббігають його, на лінії старту передають предмет другому учаснику і стають в кінець свое колони. Наступний робить те саме. Спосіб передачі предмета обумовлюється заздалегідь. Перемагає команда, яка першою закінчила естафету. За перше місце команді присуджується 3 дали (якщо 3 команди), за друге – 2 бали, за третє – 1 бал. Після декількох стартів бали кожній команді додаються і визначають переможця. 2. Те саме, але стрибками на одній нозі (до стояка стрибками на лівій, до стартової лінії – стрибками на правій). 3. Те саме, але біг з обертанням скакалки вперед. 4. «Стрибунці». Для проведення цієї гри потрібно мати волейбольні або баскетбольні м’ячі (залежно від кількості команд). Від лінії старту на відстані 10-15 м ставлять стояки. Направляючі від кожної команди затискають колінами баскетбольний м’яч і за командою вчителя починають стрибати на двох ногах, тримаючи колінами м’яч. Дострибавши до стояків, вони беруть м’яч у руки, оббігають стояки і зворотний шлях пробігають, передавши м’яч у руки наступним гравцям, а самі стають в кінець своїх колон. Перемагає команда, яка першою виконала вправу. Якщо гравець у процесі гри випустив м'яч на землю, він повинен підняти його, прийняти вихідне положення у тому місці, де був загублений м’яч, і продовжувати вправу. Не можна підтримувати і зачіпати м'яч руками під час виконання вправи. 5. Те саме, але зворотний шлях пробігати з веденням м’яча лівою або правою рукою. 6. Стрибки командою. 2-3 команди шикуються в колони по 5-10 чоловік у кожній. Кожен гравець кладе руки на плечі стоячому попереду. Від лінії старту на відстані 10-15 м ставлять стояки. По команді «Руш!» – усі гравці починають стрибати на двох ногах (не згинаючи колін), просуватись уперед до стояків. Дострибавши до кінця, за командою замикаючого у кожній команді всі повертаються кругом і виконують вправу в протилежний бік. Перемагає команда, яка першою закінчила стрибки, не розірвавши стрій. Очки за виконання вправи присуджують усій команді. 6. Приготування ті самі, що для проведення попередньої гри, за винятком того, що учасники згинають ногу в колінному суглобі, а гравець, що стоїть позаду, бере її за гомілку, вільну руку кладе на плече гравцеві, який стоїть попереду. 7. Те саме, але гравець, який стоїть позаду, піднімає ногу вперед, не згинаючи її в колінному суглобі, а гравець, який стоїть попереду, бере її за гомілку і вільну руку кладе на плече гравцеві, що стоїть попереду. Направляючі команд стрибають на двох ногах, вільну руку – на пояс. 8. М’яч ведучому. Команди шикуються в колону перед стартовою лінією. Ведучий кожної команди перебуває на відстані 3-5 м від стартової лінії, обличчям до команди. М’яч волейбольний (баскетбольний, футбольний, набивний та ін.) – у руках ведучого (капітана команди). За командою вчителя ведучий кожної команди передає м’яч першому гравцеві своєї команди, той, у свою чергу, повертає його назад ведучому і стає в кінець колони. Ведучий у такий же спосіб передає м’яч наступному гравцеві і т. д. Способи передачі м’яча: • передача набивного м’яча двома руками знизу; • передача набивного м’яча двома руками від грудей; • передача набивного м’яча однією рукою від плеча; • передача баскетбольного м’яча двома руками від грудей з відскоком від підлоги; • передача баскетбольного м’яча від голови. Перемагає команда, яка перша виконала вправу. Гру повторюють 4-6 разів; після виконання всією командою вправи ведучим стає другий учень. 10. Передай сусідові. Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. М’яч – у направляючого; інтервал між гравцями – один крок, усі гравці приймають положення – стійка ноги нарізно. За командою вчителя направляючий передає м’яч назад над головою; гравець, який приймає його, передає далі. Останній гравець з м’ячем оббігає команду з правого боку, стає попереду неї і гра триває. Перемагає команда, яка першою закінчила передавати м’яч. Гра повторюється 4-6 разів. У процесі гри м’яч повинен передати кожен гравець. Перемагає та команда, яка першою закінчила передачу м'яча. 11. Комбінована естафета. Команди шикуються в колону по одному перед стартовою лінією. Від лінії старту на відстані 5 м для кожної команди лежить обруч, у середині обруча – баскетбольний м’яч, і далі по прямій від обруча знову на відстані 5 м – лінія, за якою покладена скакалка. За командою вчителя направляючий приймає положення присід, руки на коліна і в такому положенні стрибками на двох ногах рухається до обруча, бере м’яч в руки і робить п’ять ударів м’яча об підлогу однією рукою, кладе м’яч в обруч і бігом рухається до скакалки. Взявши в руки скакалку робить п'ять стрибків на двох з обертанням скакалки вперед. Після виконання стрибків кладе скакалку на місце і бігом рухається до стартової лінії. Доторкнувшись рукою до плеча наступного гравця, він тим самим дає йому старт. По черзі всі гравці команди виконують дане завдання. Перемагає та команда, яка першою виконала завдання і найменше допустила помилок. Гра повторюється 3-5 разів. Читайте також:
|
||||||||
|