Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Геофізичні методи

До геофізичних методів належать сейсмічна розвідка, електророзвідка і магніторозвідка. Сейсмічна розвідка (рис. 4.3) заснована на використанні закономірностей поширення в земній корі штучно створюваних пружних хвиль.

 

 

1 - джерело пружних хвиль; 2 - сейсмопріемнікі; 3 - сейсмостанція

Рис. 4.4. Візуалізація і принципова схема сейсморозвідки

 

Хвилі створюються одним із таких способів:

1) вибухом спеціальних зарядів у свердловинах глибиною до 30 м;

2) вібраторами;

3) перетворювачами вибухової енергії в механічну.

Швидкість поширення сейсмічних хвиль в породах різної щільності неоднакова: чим щільніше порода, тим швидше проникають крізь неї хвилі. На межі розділу двох середовищ з різною щільністю пружні коливання частково відбиваються, повертаючись до поверхні землі, а частково отримавши певний кут заломлення, продовжують свій рух углиб надр до нової поверхні розділу. Відображені сейсмічні хвилі уловлюються сейсмоприйомниками. Розшифровуючи потім отримані графіки коливань земної поверхні, фахівці визначають глибину залягання порід, що відбили хвилі, і кут їх нахилу.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  8. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  9. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 762

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Геологічні методи | Електрична розвідка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.