МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ий тиждень1. Виконання практичних завдань|задавань| курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання (дослідження показників рівня здоров’я учнів, фізичної підготовленості, успішності з фізичної культури тощо). 2. Самостійне проведення уроків з фізичної культури (не менше ніж 10 на тиждень). 3. Проведення секційних занять з обраного виду спорту. 4. Виконання завдань з гігієни, педагогіки і психології. 5. Виховна робота з завданням класного керівника і проведення бесід з учнями на тему «Фізична культура і спорт». 6. Підготовка планів-конспектів всіх форм фізичного виховання, які буде проводити студент-практикант самостійно на наступному тижні. 7. Заповнення журналу і щоденника практиканта. 8. Здійснення різних видів допомоги вчителю фізичної культури з організації і проведення різних спортивно-оздоровчих заходів у школі. Ий і 4-ий тижні 1. Виконання практичних завдань|задавань| курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання (дослідження показників рівня здоров’я учнів, фізичної підготовленості, успішності з фізичної культури тощо). 2. Самостійне проведення уроків з фізичної культури (не менше ніж 10 на тиждень). 3. Проведення спостережень і складання педагогічного аналізу уроку фізичної культури, що проведений студентом-практикантом. 4. Проведення хронометражу уроку фізичної культури, що проведений студентом-практикантом. 5. Побудова фізіологічної кривої уроку фізичної культури, що проведений студентом-практикантом. 6. Проведення секційних занять з обраного виду спорту. 7. Участь у фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходах, які проводяться в школі. 8. Підготовка до випуску газети в школі. 9. Підготовка планів-конспектів всіх форм фізичного виховання, які буде проводити студент-практикант самостійно на наступному тижні. 10. Заповнення журналу і щоденника практиканта. 11. Здійснення різних видів допомоги вчителю фізичної культури з організації і проведення різних спортивно-оздоровчих заходів у школі.
Ий тиждень 1. Проведення залікових уроків фізичної культури. 2. Підготовка залікової документації з педагогічної практики. 3. Випуск газети. 4. Підготовка фото-, відео-звітів, матеріалів для доповіді на підсумкову конференцію з педагогічної практики. Читайте також:
|
||||||||
|