МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ий тиждень1. Виконання практичних завдань|задавань| курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання (дослідження показників рівня здоров’я учнів, фізичної підготовленості, успішності з фізичної культури тощо). 2. Самостійне проведення уроків з фізичної культури (не менше ніж 10 на тиждень). 3. Проведення секційних занять з обраного виду спорту. 4. Виконання завдань з гігієни, педагогіки і психології. 5. Виховна робота з завданням класного керівника і проведення бесід з учнями на тему «Фізична культура і спорт». 6. Підготовка планів-конспектів всіх форм фізичного виховання, які буде проводити студент-практикант самостійно на наступному тижні. 7. Заповнення журналу і щоденника практиканта. 8. Здійснення різних видів допомоги вчителю фізичної культури з організації і проведення різних спортивно-оздоровчих заходів у школі. Ий і 4-ий тижні 1. Виконання практичних завдань|задавань| курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання (дослідження показників рівня здоров’я учнів, фізичної підготовленості, успішності з фізичної культури тощо). 2. Самостійне проведення уроків з фізичної культури (не менше ніж 10 на тиждень). 3. Проведення спостережень і складання педагогічного аналізу уроку фізичної культури, що проведений студентом-практикантом. 4. Проведення хронометражу уроку фізичної культури, що проведений студентом-практикантом. 5. Побудова фізіологічної кривої уроку фізичної культури, що проведений студентом-практикантом. 6. Проведення секційних занять з обраного виду спорту. 7. Участь у фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходах, які проводяться в школі. 8. Підготовка до випуску газети в школі. 9. Підготовка планів-конспектів всіх форм фізичного виховання, які буде проводити студент-практикант самостійно на наступному тижні. 10. Заповнення журналу і щоденника практиканта. 11. Здійснення різних видів допомоги вчителю фізичної культури з організації і проведення різних спортивно-оздоровчих заходів у школі.
Ий тиждень 1. Проведення залікових уроків фізичної культури. 2. Підготовка залікової документації з педагогічної практики. 3. Випуск газети. 4. Підготовка фото-, відео-звітів, матеріалів для доповіді на підсумкову конференцію з педагогічної практики. Читайте також:
|
||||||||
|