МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ий тиждень1. Інструктивна нарада керівника педагогічної практики, методиста, вчителя фізичної культури зі студентами. 2. Знайомство зі школою, з режимом дня школи, зі спортивною базою. 3. Знайомство з вчителем фізичної культури (записати в щоденник): - прізвище, ім’я, по батькові, рік народження; - освіта, категорія, спортивний розряд; - стаж роботи на посаді; - за якою програмою здійснюється робота по фізичному вихованню з|із| дітьми; - кількість класів в яких він викладає предмет; - які форми роботи використовує при роботі з дітьми; - чи проводяться ним додаткові заняття (спортивні секції); - яка документація ведеться; - у яких формах здійснюється робота з|із| батьками з питань фізичного виховання; - як здійснюється робота з|із| викладачами з питань фізичного розвитку в школі; - які завдання|задачі| у фізичному вихованні дітей найбільш актуальні на сучасному етапі; - яка література використовується з теорії і методики фізичного виховання (вказати назви). 3. Бесіда з лікарем школи, класним керівником закріпленого класу. 4. Ознайомлення з навчальною і методичною літературою. 5. Оформлення щоденника практиканта. 6. Оформлення зошита практичних завдань|задавань| курсової роботи з теорії і методики фізичного виховання. 7. Складання і затвердження індивідуального плану роботи на період практики. 8. Розподіл студентів-практикантів за класами в усіх вікових групах (1-4 класи, 5-9 класи, 10-11 класи). 9. Робота в якості помічника вчителя фізичної культури (самостійне проведення підготовчої і заключної частин уроку, надання допомоги в проведенні основної частини уроку, проведення рухливих перерв і фізкультхвилинок з дітьми 1-4 класів). 10. Закріплення студентів-практикантів за класами для проведення роботи в ролі класного керівника. 11. Проведення педагогічного аналізу, хронометражу і побудова фізіологічної кривої уроку, який проведений вчителем фізичної культури. 12. Проведення анкетування учнів випускних класів з метою визначення інтересів і здібностей, що пов’язані з їх майбутньою професією. 13. Підготовка планів-конспектів всіх форм фізичного виховання, які буде проводити студент-практикант самостійно на наступному тижні. (Зразки|взірці| оформлення документів з педагогічної практики дані в Додатках|застосуванні|). Читайте також:
|
||||||||
|