МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І тиждень практики.6. Здійснює організацію і проведення виховної роботи з учнями старшого шкільного віку з урахуванням їх індивідуальних, вікових особливостей і рівня вихованості в наступних напрямах: - виховання моральності, свідомої дисципліни і культури поведінки; - виховання громадянської відповідальності і формування правової культури; - виховання свідомого ставлення до навчання і розвиток пізнавальної активності учнів, формування культури розумової праці; - формування екологічної культури; - виховання любові до праці, поваги до людей праці, підготовка до свідомого вибору професії; - формування емоційної культури; - формування естетичної культури; - зміцнення здоров'я і формування санітарно-гігієнічної культури. 7. Студент повинен підводити підсумки виховної роботи зі школярами за минулий період (аналізувати рівень вихованості учнів, виявляти причини труднощів і недоліків у виховній роботі), виділяти конкретні виховні задачі даного колективу школярів на майбутній період, вибирати оптимальні форми, методи, засоби і види сумісної діяльності, спрямованої на досягнення ефективних результатів. 8. Студент-практикант повинен брати безпосередню участь в проведенні виховних заходів за планом школи, класного керівника, учкому; проводити роботу з активом класу; надавати допомогу в організації колективних творчих справ класу, проводити класні години, бесіди, диспути, вечори за планом класного керівника; вивчати психолого-педагогічні особливості, міжособистісних стосунків в колективі класу. 9. Проводить індивідуальну роботу з учнями, які виявляють підвищений інтерес до предмету; які мають труднощі в освоєнні знань; відхилення в поведінці і ін. 10. Студент-практикант знайомиться з розділом “Робота з батьками, громадськістю” в планах школи і класного керівника, з планами роботи батьківського комітету класу; розмовляє із заступником директора з виховної роботи; організатором, класним керівником про організацію, форми і методи роботи з сім'єю і громадськістю, проводить пропаганду педагогічних знань серед батьків, індивідуальні бесід, відвідує сім’ї учнів; бере участь у підготовці і проведенні батьківських конференцій, зборів, клубних занять за інтересами. 11. Студент-практикант оформляє звітну документацію і надає її на перевірку методистам кафедр, груповому керівнику за 3 дні до закінчення практики. 12. У разі невиконання вимог, пред'явлених практиканту, студент може бути усунений від проходження практики. 13. Студенту, усуненому від практики або в раз отримання за неї незадовільної оцінки, за дозволом ради факультету призначається повторне проходження практики, без відриву від навчальних занять в університеті.
Виконуючи свої обов'язки вчителя-предметника, студент випускного курсу поглиблює свої знання уміння і навички: - користуватися методичними посібниками, підручниками, програмами в підготовці до уроку, організації позакласної роботи з предмету; - планувати роботу з предмету на семестр; - планувати свої уроки і складати на кожний з них конспект; опановувати методи, принципи і техніку проведення уроків різних типів; - організовувати навчання на основі сучасних дидактичних вимог і наукових досягнень в галузі своєї спеціальності; - користуватися наочністю і технічними засобами навчання; виготовляти дидактичний матеріал до уроків (таблиці, схеми, моделі, картки і т. ін.); - проводити дослідницьку роботу; - керувати позакласною і позашкільною роботою за своїм фахом; - робити психолого-педагогічний аналіз виховних заходів, що проводяться з учнями старших класів; - вивчати і узагальнювати педагогічний досвід роботи школи і творчо використовувати його в практичній діяльності; - здійснювати психолого-педагогічне вивчення колективу школярів з використанням експериментальних методик; складати психолого-педагогічну характеристику учнівського колективу.
Читайте також:
|
||||||||
|