Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І тиждень практики.

6. Здійснює організацію і проведення виховної роботи з учнями старшого шкільного віку з урахуванням їх індивідуальних, вікових особливостей і рівня вихованості в наступних напрямах:

- виховання моральності, свідомої дисципліни і культури поведінки;

- виховання громадянської відповідальності і формування правової культури;

- виховання свідомого ставлення до навчання і розвиток пізнавальної активності учнів, формування культури розумової праці;

- формування екологічної культури;

- виховання любові до праці, поваги до людей праці, підготовка до свідомого вибору професії;

- формування емоційної культури;

- формування естетичної культури;

- зміцнення здоров'я і формування санітарно-гігієнічної культури.

7. Студент повинен підводити підсумки виховної роботи зі школярами за минулий період (аналізувати рівень вихованості учнів, виявляти причини труднощів і недоліків у виховній роботі), виділяти конкретні виховні задачі даного колективу школярів на майбутній період, вибирати оптимальні форми, методи, засоби і види сумісної діяльності, спрямованої на досягнення ефективних результатів.

8. Студент-практикант повинен брати безпосередню участь в проведенні виховних заходів за планом школи, класного керівника, учкому; проводити роботу з активом класу; надавати допомогу в організації колективних творчих справ класу, проводити класні години, бесіди, диспути, вечори за планом класного керівника; вивчати психолого-педагогічні особливості, міжособистісних стосунків в колективі класу.

9. Проводить індивідуальну роботу з учнями, які виявляють підвищений інтерес до предмету; які мають труднощі в освоєнні знань; відхилення в поведінці і ін.

10. Студент-практикант знайомиться з розділом “Робота з батьками, громадськістю” в планах школи і класного керівника, з планами роботи батьківського комітету класу; розмовляє із заступником директора з виховної роботи; організатором, класним керівником про організацію, форми і методи роботи з сім'єю і громадськістю, проводить пропаганду педагогічних знань серед батьків, індивідуальні бесід, відвідує сім’ї учнів; бере участь у підготовці і проведенні батьківських конференцій, зборів, клубних занять за інтересами.

11. Студент-практикант оформляє звітну документацію і надає її на перевірку методистам кафедр, груповому керівнику за 3 дні до закінчення практики.

12. У разі невиконання вимог, пред'явлених практиканту, студент може бути усунений від проходження практики.

13. Студенту, усуненому від практики або в раз отримання за неї незадовільної оцінки, за дозволом ради факультету призначається повторне проходження практики, без відриву від навчальних занять в університеті.

 

Виконуючи свої обов'язки вчителя-предметника, студент випускного курсу поглиблює свої знання уміння і навички:

- користуватися методичними посібниками, підручниками, програмами в підготовці до уроку, організації позакласної роботи з предмету;

- планувати роботу з предмету на семестр;

- планувати свої уроки і складати на кожний з них конспект; опановувати методи, принципи і техніку проведення уроків різних типів;

- організовувати навчання на основі сучасних дидактичних вимог і наукових досягнень в галузі своєї спеціальності;

- користуватися наочністю і технічними засобами навчання; виготовляти дидактичний матеріал до уроків (таблиці, схеми, моделі, картки і т. ін.);

- проводити дослідницьку роботу;

- керувати позакласною і позашкільною роботою за своїм фахом;

- робити психолого-педагогічний аналіз виховних заходів, що проводяться з учнями старших класів;

- вивчати і узагальнювати педагогічний досвід роботи школи і творчо використовувати його в практичній діяльності;

- здійснювати психолого-педагогічне вивчення колективу школярів з використанням експериментальних методик; складати психолого-педагогічну характеристику учнівського колективу.

 


Читайте також:

  1. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  2. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  3. Всього: 52 год., 1,5 год. на тиждень
  4. Закон обумовленості криміналістичних рекомендацій для потреб практики.
  5. Ий тиждень
  6. Ий тиждень
  7. КІЛЬКІСТЬ УРОКІВ КА ТИЖДЕНЬ ТА ТРИВАЛІСТЬ ОДНОГО УРОКУ У ШКОЛАХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СПІВТОВАРИСТВА ПОЧАТКОВА ОСВІТА
  8. КІЛЬКІСТЬ УРОКІВ НА ТИЖДЕНЬ ТА ТРИВАЛІСТЬ ОДНОГО УРОКУ У ШКОДАХ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СПІВТОВАРИСТВА СТАРША СЕРЕДНЯ ШКОЛА
  9. Кліматичні умови району проходження практики. Аналіз метеорологічної інформації
  10. Концептуальна база професійної практики.
  11. Лютого – 1-й тиждень




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Звітна документація | Приблизна програма завдань по проведенню педагогічної практики на V курсі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.