Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНТЕРВАЛЬНА ШКАЛА ОЦІНОК ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РЕЙТИНГОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ І ШКАЛАМИ ОЦІНОК

За шкалою ECTS За шкалою університету За національною шкалою
Залік
А 90–100 відмінно     Зараховано
В 85–89 дуже добре
С 75–84 добре
D 70–74 задовільно
E 60–69 достатньо
FX 35–59 незадовільно – з можливістю повторного складання   Не зараховано
F 1–34 незадовільно – з обов’язковим повторним курсом

 

Оцінка 5 (відмінно) виставляється за:

♦ якщо урок з фізичної культури або позакласне заняття проведено на високому науковому і організаційно-методичному рівні, якщо на ньому обґрунтовано висувались і ефективно розв’язувались навчально-виховні завдання, раціонально застосовувались навчально-виховні завдання, раціонально застосовувались різні методи навчання і прийоми активізації учнів з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей, підтримувалась добра дисципліна, якщо студент виявив глибоке знання психолого-педагогічної теорії і творчу самостійність у підборі навчального і дидактичного матеріалу, при побудові, проведенні й аналізу заняття.

♦ Систематичне проведення роботи з дітьми протягом практики, глибокий аналіз виховно-освітньої й фізкультурно-оздоровчої роботи, ініціативну допомогу, як вчителю закріпленого класу, так і вчителю з фізичної культури.

♦ Доцільний вибір форм виховно-освітньої й фізкультурно-оздоровчої роботи й способи організації діяльності учнів відповідно вікових та індивідуальних особливостей, рівня фізичної підготовленості, специфіки роботи дошкільного навчального закладу.

♦ Уміння поєднувати теорію з практикою, вирішувати практичні завдання, висловлювати й обґрунтовувати свої судження.

♦ Творче і якісне виконання всіх завдань, запропонованих керівником групи практики.

♦ Володіння організаторськими здібностями, широта кругозору й ерудиція, педагогічна етика тощо.

♦ Подання звітної документації в зазначений термін, яка виконана в точній відповідності з усіма вимогами до її змісту, оформленню й т.д.

Оцінка 4 (добре)виставляється якщо:

♦ Урок з фізичної культури або позакласне заняття проведено на високому науковому і організаційно-методичному рівні, якщо на ньому ефективно розв’язувались навчально-виховні завдання, але недостатньо ефективно використовувались окремі методичні прийоми активізації, якщо студент виявив знання психолого-педагогічної теорії і самостійність у підборі навчального і дидактичного матеріалу, але припустився помилок при побудові, проведенні й аналізу заняття.

♦ Студент проявив меншу самостійність і творчість в підготовці та проведенні освітньої-виховної і фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.

♦ Правильне і якісне виконання більшості завдань (за винятком одного-двох, у яких допущені помилки, недоліки).

♦ Допуск незначних помилок у визначенні цілей і виборі методів виховання й навчання, складності в рішенні педагогічних завдань.

Надання звітної документації в зазначений термін і відповідно до основних вимог.

Оцінка 3 (задовільно)виставляється за:

♦ Якщо студент у реалізації навчально-виховних завдань припустився помилок, недостатньо ефективно застосував психолого-педагогічну теорію, прийоми та методи навчання, недостатньо активізував пізнавальну діяльність учнів, не завжди міг установити контакт з ними, аналізуючи заняття, не побачив своїх помилок і недоліків.

♦ Наявність помилок у визначенні цілей і завдань, виборі методів виховання та навчання, помилок у плануванні й проведення заходів без обліку вікових й індивідуальних особливостей дітей шкільного віку.

♦ Виконання тільки деяких завдань по педагогічній практиці.

♦ Відсутність ініціативи, прагнення використати додаткові методичні посібники.

♦ Надання звітної документації, що не повністю відповідає вимогам по її змісту й оформленню.

Оцінка 2 (незадовільно)виставляється за:

♦ Студент на заняті не вирішив навчально-виховні завдання, були допущені серйозні помилки під час викладання навчального матеріалу, не забезпечувалась дисципліна учнів, студент показав слабке знання психолого-педагогічної теорії і некритично поставився до своєї роботи.

♦ Незнання шкільної педагогіки, дитячої психології, теорії та методики фізичного виховання.

♦ Відсутність готовності до проведення виховно-освітньої й фізкультурно-оздоровчої роботи.

♦ Відсутність необхідних організаторських здібностей, керувати роботою колективу, підтримувати робочу атмосферу, дисципліну, порядок, висувати перспективи, організовувати учнів на освітню й фізкультурно-оздоровчу діяльність, встановлювати контакт із дітьми.

♦ Невміння застосовувати знання для рішення практичних завдань.

♦ Недостатньо високий рівень загальної й педагогічної культури, відсутність уміння аналізувати роботу практиканта-однокурсника й свою власну.

♦ Пропуск практики без поважних причин.

♦ Недбале виконання завдань (грубі помилки в зборі емпіричних даних й їхній обробці).

♦ Надання звітної документації, що не повністю відповідає вимогам по її змісту й оформленню.


ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА НА ПЕРІОД ПРАКТИКИ

 

Завдання з педагогічної практики (всі завдання, що входять до залікової документаціїзаписуються в щоденник з педагогічної практики).


Читайте також:

  1. Аналіз взаємозв’язку собівартості, обсягів і прибутку
  2. Аналіз фінансової стійкості (за абсолютними показниками)
  3. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  4. Бальна система оцінок технічного стану газопроводів
  5. Взаємозв'язок між показниками Балансу та Звіту про власний капітал
  6. Взаємозв’язок облікових регістрів з показниками звітності.
  7. Вибір алгоритмів розрахунку комплексних порівняльних оцінок.
  8. ВИДИ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК
  9. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  10. Визначення тісноти взаємозв’язку між рівнем комплексного коефіцієнта комфортабельності судна та добовою тарифною ставкою круїзу
  11. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  12. Відповідність рейтингових оцінок за окремі види навчальної роботи у балах оцінкам за нац. шкалою




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПЕРІОД ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ | Ий тиждень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.