МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
ІНТЕРВАЛЬНА ШКАЛА ОЦІНОК ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РЕЙТИНГОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ І ШКАЛАМИ ОЦІНОК
Оцінка 5 (відмінно) виставляється за: ♦ якщо урок з фізичної культури або позакласне заняття проведено на високому науковому і організаційно-методичному рівні, якщо на ньому обґрунтовано висувались і ефективно розв’язувались навчально-виховні завдання, раціонально застосовувались навчально-виховні завдання, раціонально застосовувались різні методи навчання і прийоми активізації учнів з урахуванням їх вікових та індивідуальних особливостей, підтримувалась добра дисципліна, якщо студент виявив глибоке знання психолого-педагогічної теорії і творчу самостійність у підборі навчального і дидактичного матеріалу, при побудові, проведенні й аналізу заняття. ♦ Систематичне проведення роботи з дітьми протягом практики, глибокий аналіз виховно-освітньої й фізкультурно-оздоровчої роботи, ініціативну допомогу, як вчителю закріпленого класу, так і вчителю з фізичної культури. ♦ Доцільний вибір форм виховно-освітньої й фізкультурно-оздоровчої роботи й способи організації діяльності учнів відповідно вікових та індивідуальних особливостей, рівня фізичної підготовленості, специфіки роботи дошкільного навчального закладу. ♦ Уміння поєднувати теорію з практикою, вирішувати практичні завдання, висловлювати й обґрунтовувати свої судження. ♦ Творче і якісне виконання всіх завдань, запропонованих керівником групи практики. ♦ Володіння організаторськими здібностями, широта кругозору й ерудиція, педагогічна етика тощо. ♦ Подання звітної документації в зазначений термін, яка виконана в точній відповідності з усіма вимогами до її змісту, оформленню й т.д. Оцінка 4 (добре)виставляється якщо: ♦ Урок з фізичної культури або позакласне заняття проведено на високому науковому і організаційно-методичному рівні, якщо на ньому ефективно розв’язувались навчально-виховні завдання, але недостатньо ефективно використовувались окремі методичні прийоми активізації, якщо студент виявив знання психолого-педагогічної теорії і самостійність у підборі навчального і дидактичного матеріалу, але припустився помилок при побудові, проведенні й аналізу заняття. ♦ Студент проявив меншу самостійність і творчість в підготовці та проведенні освітньої-виховної і фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. ♦ Правильне і якісне виконання більшості завдань (за винятком одного-двох, у яких допущені помилки, недоліки). ♦ Допуск незначних помилок у визначенні цілей і виборі методів виховання й навчання, складності в рішенні педагогічних завдань. Надання звітної документації в зазначений термін і відповідно до основних вимог. Оцінка 3 (задовільно)виставляється за: ♦ Якщо студент у реалізації навчально-виховних завдань припустився помилок, недостатньо ефективно застосував психолого-педагогічну теорію, прийоми та методи навчання, недостатньо активізував пізнавальну діяльність учнів, не завжди міг установити контакт з ними, аналізуючи заняття, не побачив своїх помилок і недоліків. ♦ Наявність помилок у визначенні цілей і завдань, виборі методів виховання та навчання, помилок у плануванні й проведення заходів без обліку вікових й індивідуальних особливостей дітей шкільного віку. ♦ Виконання тільки деяких завдань по педагогічній практиці. ♦ Відсутність ініціативи, прагнення використати додаткові методичні посібники. ♦ Надання звітної документації, що не повністю відповідає вимогам по її змісту й оформленню. Оцінка 2 (незадовільно)виставляється за: ♦ Студент на заняті не вирішив навчально-виховні завдання, були допущені серйозні помилки під час викладання навчального матеріалу, не забезпечувалась дисципліна учнів, студент показав слабке знання психолого-педагогічної теорії і некритично поставився до своєї роботи. ♦ Незнання шкільної педагогіки, дитячої психології, теорії та методики фізичного виховання. ♦ Відсутність готовності до проведення виховно-освітньої й фізкультурно-оздоровчої роботи. ♦ Відсутність необхідних організаторських здібностей, керувати роботою колективу, підтримувати робочу атмосферу, дисципліну, порядок, висувати перспективи, організовувати учнів на освітню й фізкультурно-оздоровчу діяльність, встановлювати контакт із дітьми. ♦ Невміння застосовувати знання для рішення практичних завдань. ♦ Недостатньо високий рівень загальної й педагогічної культури, відсутність уміння аналізувати роботу практиканта-однокурсника й свою власну. ♦ Пропуск практики без поважних причин. ♦ Недбале виконання завдань (грубі помилки в зборі емпіричних даних й їхній обробці). ♦ Надання звітної документації, що не повністю відповідає вимогам по її змісту й оформленню. ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА-ПРАКТИКАНТА НА ПЕРІОД ПРАКТИКИ
Завдання з педагогічної практики (всі завдання, що входять до залікової документаціїзаписуються в щоденник з педагогічної практики). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|