Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПЕРІОД ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

 

Результати виробничої педагогічної практики відображаються отриманням студентами диференційного заліку, який враховує оцінки з усіх видів роботи.

Загальна оцінка за педагогічну практику виводиться в результаті обговорення і погодженості думок керівника практики, вчителя фізичної культури, методиста від кафедри, керівника з курсової роботи, керівників з гігієни, психології і педагогіки.

Студенти які не приступили або не виконали програму педагогічної практики з поважної причини при наявності відповідного документу, практика за клопотанням деканату і рішенням ректора подовжується на відповідний термін без відриву від навчальних занять в університеті.

Студенти, які не пройшли практику, не переводяться на наступний курс і відраховуються з університету.

Оцінка діяльності студентів у період виробничої педагогічної практики здійснюється за інтервальною шкалою оцінок, яка встановлює взаємозв’язки між рейтинговими показниками і шкалами оцінок.

За виконання розділів навчальної роботи студент отримує такі бали:

- відвідування навчальних занять – 1-2 бали;

- наявність конспекту уроку – 1-2 бали;

- участь у настановній та підсумковій конференціях – 1-3 бали;

- проведення бесіди з директором, завучем навчального закладу – 1-3 бали;

- проведення бесіди з вчителем фізичної культури – 1-3 бали;

- проведення бесіди з лікарем навчального закладу – 1-3 бали;

- ознайомлення з плануванням та обліком роботи з фізичного виховання річним планом-графіком роботи – 2-8 бали;

- складання поурочних планів-конспектів для учнів закріплених класів (по 2 на кожну вікову групу) – 6-10 балів;

- спостереження і аналіз відкритих уроків з фізичної культури, вивчення процесу підготовки до уроку – 5-10 балів;

- проведення 2-х педагогічних аналізів уроку з фізичної культури (вчителя і студента-практиканта) – 3-6 балів;

- проведення хронометражу і побудова фізіологічної кривої уроку з фізичної культури (вчителя та студента-практиканта) – 5-10 балів;

- проведення студентом, в якості вчителя, навчального заняття (починаючи з другого тижня) – 5-10 балів;

- надання допомоги в організації і проведенні спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів під час практики – 1-6 балів;

- проведення бесіди з фізичного виховання та спорту в закріплених класах – 1-3 бали;

- організація та проведення тестування фізичної підготовленості, виду спорту – 1-6 балів;

- проведення профорієнтаційної роботи (індивідуальні бесіди з учнями випускних класів) – 2-6 балів.

 


Читайте також:

  1. I період – адаптаційний.
  2. I. Грецький період (друга половина VII — середина
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. Самостійна робота студентів.
  10. III. Мотивація навчальної діяльності
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОТОКОЛ | ІНТЕРВАЛЬНА ШКАЛА ОЦІНОК ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МІЖ РЕЙТИНГОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ І ШКАЛАМИ ОЦІНОК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.