МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПЕРІОД ВИРОБНИЧОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Результати виробничої педагогічної практики відображаються отриманням студентами диференційного заліку, який враховує оцінки з усіх видів роботи. Загальна оцінка за педагогічну практику виводиться в результаті обговорення і погодженості думок керівника практики, вчителя фізичної культури, методиста від кафедри, керівника з курсової роботи, керівників з гігієни, психології і педагогіки. Студенти які не приступили або не виконали програму педагогічної практики з поважної причини при наявності відповідного документу, практика за клопотанням деканату і рішенням ректора подовжується на відповідний термін без відриву від навчальних занять в університеті. Студенти, які не пройшли практику, не переводяться на наступний курс і відраховуються з університету. Оцінка діяльності студентів у період виробничої педагогічної практики здійснюється за інтервальною шкалою оцінок, яка встановлює взаємозв’язки між рейтинговими показниками і шкалами оцінок. За виконання розділів навчальної роботи студент отримує такі бали: - відвідування навчальних занять – 1-2 бали; - наявність конспекту уроку – 1-2 бали; - участь у настановній та підсумковій конференціях – 1-3 бали; - проведення бесіди з директором, завучем навчального закладу – 1-3 бали; - проведення бесіди з вчителем фізичної культури – 1-3 бали; - проведення бесіди з лікарем навчального закладу – 1-3 бали; - ознайомлення з плануванням та обліком роботи з фізичного виховання річним планом-графіком роботи – 2-8 бали; - складання поурочних планів-конспектів для учнів закріплених класів (по 2 на кожну вікову групу) – 6-10 балів; - спостереження і аналіз відкритих уроків з фізичної культури, вивчення процесу підготовки до уроку – 5-10 балів; - проведення 2-х педагогічних аналізів уроку з фізичної культури (вчителя і студента-практиканта) – 3-6 балів; - проведення хронометражу і побудова фізіологічної кривої уроку з фізичної культури (вчителя та студента-практиканта) – 5-10 балів; - проведення студентом, в якості вчителя, навчального заняття (починаючи з другого тижня) – 5-10 балів; - надання допомоги в організації і проведенні спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів під час практики – 1-6 балів; - проведення бесіди з фізичного виховання та спорту в закріплених класах – 1-3 бали; - організація та проведення тестування фізичної підготовленості, виду спорту – 1-6 балів; - проведення профорієнтаційної роботи (індивідуальні бесіди з учнями випускних класів) – 2-6 балів.
Читайте також:
|
||||||||
|