Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Different Promotions Tools Associated with Push Promotions

Point-of-sales (POS) displays It is the display at the counter of quick service or fast food restaurants or as table tents in the restaurants. The main function of the display is to stimulate increased sales. Example: Include signs, banners to building exteriors, table tents displayed by hotels in the lobbies, restaurant outlets, room service menu, elevators and guest rooms. For example, Marco Polo Hong Kong Hotel organizes Oktoberfest (German Beer Festival) in October every year. The hotel displays banners and posters to promote the festival.
Cooperative advertising It is a joint marketing activities with selected intermediaries, it requires teamwork and advertising cost can be shared. Example: In hotels, cooperative opportunities are most likely to be hotel and transportation companies such as cruise lines, airlines, rail lines). For examples, Cathay Pacific Airway has the cooperative advertising with the Mandarin Oriental Kuala Lumpur to sell for a holiday package.
Advertising materials Different forms of advertising require different advertising materials to be effective. There are different requirements and consideration for advertisement that are 2-dimensional versus those that are 3-dimensional. Example: Advertising materials that prepared for radio commercial may be different than the newspaper ad or TV commercial.
Traditional collateral material It is mainly for printed version of advertisement. Example: Most companies use the promotional efforts such as brochures, flyers or directories to promote the company product offerings. There is usually a theme running through all the collateral material so that consumers can associate it and spot it every time they see the ad.

Читайте також:

  1. A DIFFERENT KIND OF EDUCATION
  2. Cells of the cartilaginous isogenous groups that are characterized by high nucleocytoplasmic ratio. Among such cells there are many those at different stages of mitosis.
  3. Conversion is the main way of forming verbs in Modern English. Verbs can be formed from nouns of different semantic groups and have different meanings, e.g.
  4. Cutaneous-Associated Lymphoid Tissue
  5. D. Find in the text phrases containing “to get” and memorize different meanings of the verb.
  6. Different phonological schools and their concept of phoneme
  7. Different valency
  8. Differentiating consonants with same location and manner of articulation
  9. Do you know different kinds of science? Match science with its definition.
  10. E. Find in the text 10 ed-forms of English verbs and translate them into Russian paying attention to different functions they perform in the sentences.
  11. Examples of compounding from different languages




Переглядів: 630

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Push promotions | Pull Promotions

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.026 сек.