Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методичні рекомендації до виконання практичної частини контрольної роботи

Завдання полягає в тому, щоб спланувати виробничу програму підприємства на наступний рік. При цьому підприємство має декілька цілей: по-перше, одержати максимально можливий прибуток (що передбачає зниження собівартості, збільшення обсягів виробництва, найбільш повне використання обладнання тощо), а по-друге, максимально задовольнити попит на продукцію, щоб заволодіти та утримати певну долю ринку.

Реалізувати ці цілі можливо на основі використання наявних резервів та капіталу підприємства, а також шляхом залучення додат­кових капіталовкладень. Оскільки пріоритетним напрямом є досягнення максимального прибутку та зниження витрат, то найбільш привабливими в першу чергу є заходи, що дозволяють збільшити обсяги (а значить й прибуток) без залучення додаткових коштів. Якщо реалізація цих заходів не дозволяє максимально задовольнити прогнозований попит, то слід залучати додаткові капіталовкладення. Таким чином, запропоновані заходи щодо збільшення прибутку підприємства слід розглядати у такій послідовності:

Заходи, що не передбачають додаткових капіталовкладень:

а) максимізація прибутку через збільшення випуску одного виду продукції за рахунок зменшення інших видів продукції;

б) збільшення випуску продукції за рахунок більш повного викорис­тання обладнання;

Заходи, що спрямовані на збільшення потужності, реалізація яких потребує залучення додаткових коштів:

а) збільшення випуску продукції за рахунок капіталовкладень;

б) зниження собівартості продукції від впровадження нових методів роботи, напівфабрикатів модернізації обладнання, що передбачає до­даткові витрати

в) Комбінація заходів із залученням додаткових коштів та без капі­таловкладень,

Якщо підприємство вирішує залучати додаткові капіталовкладення, то необхідно пам'ятати, що загальна їх сума не може перевищувати 1,5 млн. грн.. Ці кошти можуть бути використані на збільшення обсягів або на зниження собівартості від впровадження нових методів роботи, модернізації обладнання тощо, або на обидва заходи разом

У результаті кожного етапу розрахунків необхідно показати як змінюються основні показники підприємства, а саме: обсяг у вартісному виразі, собівартість та прибуток.

Слід зазначити, що всі ці заходи повинні бути взаємоузгоджені та взаємопов'язані. Тому перш ніж виконувати розрахунки по кожному з конкретних заходів, необхідно проаналізувати вихідні дані, а також дані, що стосуються певних заходів.

Вирішення даного завдання може бути багатоваріантним Пропонується дотримуватися наступної послідовності.

Етап 1. Оскільки мета підприємства - одержати максимальний прибуток, то виконання завдання зводиться до визначення прибутку підприємства у плановому році (у порівнянні з базовим) за умов певних змін у ході виробництва Тому перш за все необхідно розрахувати прибуток підприємства в базовому році

Загальний прибуток підприємства (П3) розраховуємо за формулою

 

П3= ПА + ПБ + Пв грн. (1)

де ПА, ПБ, Пв = прибуток від реалізації виробів А, Б та В відповідно, грн..

Прибуток від реалізації одиниці окремого виробу ( П ) визначається за формулою:

( П ) = Ц - В , грн (2)

де Ц - ціна реалізації і-го виду продукції, грн;

В - витрати на виробництво одиниці і-го виду продукції, грн,

Прибуток від реалізації всієї партії кожного виробу 0½ визначається за формулою

 

 

П х О , грн (3)

Або

 

П = Д - C , грн, (4)

де О - обсяг випуску і-го виду продукції, грн;

Д - доход від реалізації і-го виду продукції, грн;

C - загальна собівартість виготовлення нго виду продукції, грн.

Доход від реалізації дорівнює обсягу виробництва у вартісному виді, що визначається за формулою:

Д = Ц х О , грн (5)

Загальна собівартість виготовлення і-го виду продукції розраховується за формулою:

C = В х О , грн (6)

Розрахунки загальної маси прибутку підприємства доцільно звести у таблицю.

Припустимо, що в базовому році обсяг випуску були наступними (табл. 7).

Таблиця 7

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Виконання бюджету
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вихідні дані

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.