Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретичні відомості.

До одного з плеч важеля під­вісимо один чи кілька тягарців, а до другого прикрі­пимо динамометр (мал.1), за допомогою якого виміряємо модуль сили , що слід прикласти для того, щоб зрівноважити важіль. Потім за допомогою того самого динамометра зважимо підвішені тягарці. Після цього визначимо абсолютні значення моментів М і Μ сил m і :

М = mgl і Мг = Fl .

Хід роботи

1. Закріплюємо важіль на штативі і зрівноважуємо його у горизонтальному положенні за допомогою розміщених на його кінцях пересувних гайок (див. рис).

2. У довільному місці лівого плеча важеля підвішуємо один тягарець.

3. Прикріплюємо до другого плеча у довільному місці важеля динамометр і визначаємо силу, яку слід прикласти до важеля, щоб він був у рівновазі.

4. Лінійкою вимірюємо плечі прикладених до важеля сил.

5. Обчислимо значення моментів сил М1 та М2.

М1 = Р·l1 = ________________________________;

 

М2 = F·l2 = ________________________________;

6. Порівняйте відношення моментів сил з одиницею.

 

7. Визначте відносну похибку вимірювання.

ε=

8. 8. Повторіть дослід ще три рази з різною кількістю тягарців, змінюючи довжину плечей сил.

9. Результати вимірювань та обчислень занесіть до таблиці.

№ досліду Р, Н l1, м F, Н l2, м М1 Н•м М2 Н•м ε, %
                 
                 
                 
                 

Висновок:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Контрольні питання

1. За яких умов тіла, що мають закріплену вісь обертання, знаходяться у рівновазі?

2. Як зміняться покази динамометра, якщо вантажі прикріплені до лівого плеча пересунути ближче до центра важеля?


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  3. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  4. Виникнення людської свідомості. Мова і свідомість.
  5. Глобалізація та теоретичні суперечки навколо неї.
  6. Додаткові теоретичні відомості
  7. Додаткові теоретичні відомості
  8. Додаткові теоретичні відомості
  9. Додаткові теоретичні відомості
  10. Додаткові теоретичні відомості
  11. Додаткові теоретичні відомості
  12. Додаткові теоретичні відомості




Переглядів: 644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослід №2 | Лабораторна робота №4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.